Arnaud Dussaix, director comercial Freshful: “Livram prospetime, comoditate si timp liber”

Arnaud Dussaix, director comercial Freshful: “Livram prospetime, comoditate si timp liber”


Cu o cota de piata de sub 1% in Romania, segmentul de grocery online are un potential urias de dezvoltare. Estimarile arata o crestere pana la 5%, pana in 2025, iar Freshful, noul concept de hipermarket online lansat de eMAG, si-a propus sa devina lider de piata.

Platforma, care a absorbit investitii de 5 milioane de euro pana in prezent, are un stoc de aproape 20.000 de produse, de la fructe, legume, carne, lactate, mezeluri, produse congelate si bauturi pana la articole de uz casnic pentru nevoile zilnice. “Venim cu o noua solutie de a cumpara usor alimente”, ne-a declarat Arnaud Dussaix, director comercial Freshful.

 

“Consumatorii romani au testat conceptul si au vazut ca functioneaza foarte bine, este practic si rapid. Un alt punct care a influentat lansarea Freshful a fost dinamica de pe alte piete internationale, mai ales din vestul Europei, pentru ca tot ce se intampla acolo ajunge usor in zona de est. In Anglia, piata de grocery online a fost de 11,2%, anul trecut, in Franta – 8%, cifre deloc neglijabile. In Romania, ponderea comertului online cu produse alimentare este mai mica de 1%, astfel ca exista un potential de crestere enorm. Ne asteptam la o crestere destul de mare si rapida si estimam ca piata de grocery online va avea o penetrare de 5%, pana in 2025. Este o categorie care trebuie dezvoltata, de aceea am decis sa pornim in aceasta directie”, declara Arnaud Dussaix. 

 

ic (1)_1

 

Freshful este un concept de grocery online, cu aproape 20.000 de produse in stoc, care pot fi livrate clientilor in maxim 2 ore de la plasarea comenzii sau exista posibilitatea de programare a livrarii.

 

fresh4

 

“Investitia s-a ridicat la aproape 5 milioane de euro, mare parte din bani au mers catre tehnologie, depozitare, recrutare si formare de personal. Nu a fost usor, in Romania este o lipsa acuta de forta de munca intrucat foarte multi au emigrat, dar am reusit sa atragem oameni muncitori care cred in acest proiect. Este ceva nou, de viitor. Flota auto proprie este formata din 50 de masini frigorifice, dintre care 25% sunt electrice, dar ne propunem sa atingem 100%”, mai spune directorul comercial al Freshful.

 

In prima luna de functionare, Freshful a inregistrat peste 5.000 de vizitatori unici, iar 90% dintre clienti au revenit cu o a doua comanda. In plus, aplicatia pentru mobil a fost descarcata de peste 20.000 de ori.

 

fresh2

 

 Mai multe detalii despre noul proiect Fresful pot fi citite in numarul 80 al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de