Anuga Frozen Food: Industria de produse congelate va depasi 280 mld. dolari pana in 2023

Anuga Frozen Food: Industria de produse congelate va depasi 280 mld. dolari pana in 2023


Aproximativ 600 de expozanti nationali si internationali isi vor prezenta oferta de produse congelate la Anuga Frozen Food, in perioada 5-9 octombrie, la Köln.

Furnizorii de alimente congelate si achizitorii din comert si servicii se vor intalni in halele 4.1 si 4.2, unde vor discuta oferta de produse, care variaza de la peste si carne, pana la fructe si legume, de la preparate gatite, pana la pachete vrac.

 

Printre expozantii de la Anuga Frozen Food se afla 11er Nahrungsmittel, Agrarfrost, Aviko, Condeli, Crop’s, Greenyard Frozen, Gunnar Dafgard, McCain, Neuhauser, Roncadin, Salomon Foodworld, Surgita, Sweet Street, Viciunai and Wolf Butterback.

 

Produsele congelate inregistreaza cereri in crestere, pentru ca fac viata mai usoara si nu lipsesc din meniurile bucatariilor internationale.

 

anuga

 

Institutul German pentru produse congelate (dti), care a fost partenerul exclusiv al Anuga Frozen Food si Anuga Culinary Concepts din 2013 si care va fi prezent si anul acesta in hala 4.2, confirma acest lucru.

 

Cele mai puternice tendinte pe piata alimentelor congelate sunt comoditatea si sanatatea. Alimentatia sanatoasa este in voga in randul consumatorilor si se materializeaza prin inovatii din sectiunile vegane, vegetariene si produse curate.

 

Tendinta catre produsele de inlocuire a carnii nu ar fi posibila fara alimente congelate, astfel ca noile alternative pentru carne se gasesc la raionul de alimente congelate. Comoditatea ramane a fi foarte importanta pentru consumatori. Mesele gata preparate si produsele de panificatie satisfac dorinta de economisire a timpului si a muncii. Produsele congelate sunt indispensabile in bucatariile profesionale, pentru ca scutesc personalul de sarcina de a portiona sau pregati alimentele.

 

Potrivit dti, produsele congelate sunt solutia pentru dietele zilnice, fie pentru persoane singure, familii sau utilizatori profesionisti. Alimentele congelate ofera o calitate si siguranta ridicate, avantajele sunt prospetimea, gustul, prepararea simpla si durata de valabilitate lunga - fara a fi adaugati conservanti. Alte tendinte alimentare actuale includ specialitati ecologice, Halal si internationale.

 

Europa, America de Nord, Asia-Pacific - in toate regiunile lumii, industria de alimente congelate este in crestere datorita avantajelor sale tehnologice si ofera consumatorilor solutii alimentare contemporane.

 

Potrivit Markets and Markets, piata globala de produse congelate a fost estimata la aproximativ 219,9 miliarde de dolari in 2018 si este de asteptat sa ajunga la aproape 282,5 miliarde de dolari pana in 2023, ceea ce corespunde unei cresteri de 5,1% fata de 2018. In plus, vanzarile de produse congelate continua sa creasca la nivel mondial. Potrivit companiei de cercetare de piata Euromonitor International, cele mai mari volume de vanzari vor fi obtinute pentru ready-meals (4,973 mil. tone), fructe si legume congelate (6,473 mil. tone) si produse din carne congelata (3,378 mil. tone). tone). Conform dti, Germania a inregistrat aici si o crestere de 1%, cu un volum total de vanzari de 3.769 mil. tone (3.730 mil. tone in 2017). Cifra de afaceri cu produse congelate a crescut cu 2,8% pana la 14,750 miliarde de euro (14,343 miliarde euro in 2017). Consumul mediu per capita este de 46,3 kilograme, iar pe gospodarie a crescut pana la 93,4 kilograme (92,8 kg in 2017).

 

Vanzarile de produse congelate au crescut si in segmentul HoReCa, cu 1,8%, pana la 1,925 milioane tone (2017: 1.890 milioane tone), conform dti. Aceasta corespunde unei cifre de afaceri de 6,77 miliarde de euro (3,4% fata de anul precedent).

 

Aproximativ 7.500 de expozanti din peste 100 de tari sunt asteptati sa participe la Anuga in Köln.



Poti fi interesat si de