Andrei Stoian, Josi Grup: „Continuam sa investim in cresterea capacitatii de depozitare si sa dezvoltam noi produse”

Andrei Stoian, Josi Grup: „Continuam sa investim in cresterea capacitatii de depozitare si sa dezvoltam noi produse”


Josi Grup, afacerea de familie infiintata de fratii Andrei si Catalin Stoian, cu un rulaj de aproape 25 de milioane de euro, se extinde cu ajutorul mai multor investitii ce presupun constructia unui nou depozit frigorific, diversificarea portofoliului de produse sau dezvoltarea unui nou canal de vanzare prin lansarea unei platforme online.

In cei peste 10 ani de prezenta pe piata locala, business-ul Josi a evoluat de la import, distributie si logistica (Josi Logistic) la procesare de produse lactate (Josi Foods), odata cu preluarea unei fabrici de lapte din Bucovina, care a beneficiat de investitii serioase.

 

ic (1)_9

 

„Din 2012 si pana in prezent, Josi s-a dezvoltat considerabil, gradual. Astazi, Josi Logistic inseamna un portofoliu de circa 800 de articole, distributie la nivel national, servicii logistice pentru parteneri strategici, o capacitate totala de depozitare de 10.000 de paleti, livrari intracomunitare, un numar de 130 de angajati si o cifra de afaceri de circa 19 milioane de euro. Josi se mandreste cu o paleta de peste 3.000 de clienti din comertul traditional, IKA si HoReCa catre care livreaza o gama variata de lactate si branzeturi, conserve, alimente de baza, carne, masline si ulei de masline, oua, produse procesate din peste, atat sub branduri proprii, cat si produse importate din diverse piete europene”, a declarat Andrei Stoian, actionar Josi.

 

In momentul de fata se fac demersuri in vederea achizitionarii de spatiu si inceperea constructiei unui depozit frigorific si birouri, in regim propriu, cu finalizare la sfarsitul anului 2024.

 

Anul acesta, Josi isi propune sa isi diversifice semnificativ sortimentatia prin aducerea unor jucatori importanti in portofoliul de carne congelata – pui, porc, vitel, cu destinatie in special HoReCa, dar si penetrarea canalelor IKA cu ambalari pentru retail.

 

ic (2)_4

 

„Vom investi in produse sustenabile, cu certificari Halal la carnea de pui si de vita, produse fara hormoni si in ambalaje friendly environment. Se vor realiza importuri masive de carne din Brazilia, Ucraina, Olanda. De asemenea, vom dezvolta si game noi de ready – meals congelate, cu produse sous vide dar si convenience food, produse destinate fast – food si street food”, a mai spus Andrei Stoian.

 

Un alt obiectiv este acela de a dezvolta segmentul de comert online, prin intermediul platformelor specializate. In acest sens, pana la sfarsitul anului, Josi va finaliza un nou canal de vanzare care sa vina in ajutorul clientilor sai.

 

ic (3)_1

 

Unul dintre obiectivele grupului ramane listarea la bursa, ca o trecere la nivelul urmator de dezvoltare. Fata de anul trecut, Josi estimeaza o crestere cu minim 10% a marjei de profit si o cifra de afaceri de 25 milioane euro.

 

Interviul complet despre dezvoltarea Josi Grup se regaseste in editia nr. 89 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de