Ana si Cornel, locul I in Topul National al Firmelor Private din Romania
Marti, 10 Noiembrie 2015
Marti, 10 Noiembrie 2015
Compania Ana si Cornel a obtinut primul loc la categoria Intreprinderi mari Prelucrarea si conservarea carnii in cadrul evenimentului Topul National al Firmelor Private din Romania.
In cadrul evenimentului au fost acordate trofee pentru cele mai performante companii din clasamentele nationale generale pe domenii de activitate, pentru excelenta in domeniul responsabilitatii sociale, premii speciale pentru performante deosebite si excelenta in afaceri, precum si trofee din partea Uniunii Europene a Artizanatului si a IMM-urilor (UEAPME) si a Asociatiei Mondiale a IMM-urilor (WASME).
Top-ul se bucura de o traditie indelungata, reprezentand un eveniment de referin?a pentru mediul de afaceri romanesc. Distinctiile sunt acordate in fiecare an de catre un grup de specialisti si cercetatori in domeniul IMM-urilor, pe baza metodelor stiintifice si a bunelor practici europene si internationale, folosind datele oficiale transmise de Oficiul National al Registrului Comertului privind rezultatele financiare anuale ale intreprinzatorilor, declarate in bilantul contabil incheiat la sfar?itul fiecarui an.
Obtinerea locului I in cadrul categoriei Prelucrarea si conservarea carnii reprezinta recunoasterea la nivel national a performantelor companiei Ana si Cornel si confirma dedicarea si pasiunea lucrului in echipa. Ne dorim sa inbunatatim si sa inovam constant domeniul in care activam,obiectivul nostru fiind sa ne situam pe locurile fruntase ale acestei industrii a declarat Carmina Paraschiv, director general Ana si Cornel.
Cu o traditie de 20 de ani si avand peste 900 de angajati, compania Ana si Cornel a devenit unul dintre primii trei jucatori de pe pia?a. Activitatea companiei este una complexa, reunind sub aceeasi umbrela zone distincte. Portofoliul companiei numara o gama larga de produse din carne precum: salamuri, carnati, specialitati crud-uscate, semipreparate si carne proaspata de porc, vita si pasare. Produsele sunt comercializate intr-o retea de 100 de magazine proprii, cu distributie nationala asigurata catre hipermarketuri pentru a satisface cei peste 3.000 de clienti proprii.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...