Agricover a finalizat rebrandingul Abatorului Peris. Care sunt planurile de viitor
Joi, 30 Mai 2019
Joi, 30 Mai 2019
"Avem in plan sa continuam investitiile si in acest an, suma prevazuta pentru investitii in 2019 depasind 2,5 milioane de euro. Anul trecut, am fost in proces de rebranding deoarece ne-am dorit o imagine proaspata. Desi este relativ nou, brandul se bucura de notorietate semnificativa printre consumatorii de carne de porc datorita investitiilor in comunicare in retailul traditional pe care le-am efectuat in ultimii doi ani", a declarat Marius Vacaroiu, directorul general al Abatorului Peris, pentru presa centrala.
Produsele din carne ale fabricii Peris pot fi achizitionate din cele 26 de magazine care formeaza propriul lant de retail. Potrivit reprezentantilor companiei, urmeaza deschiderea altor 30 de magazine doar in acest an.
Creati din carne „crescuta” din celule stem de porc in vase de fermentare din otel, p...
Participarea unei echipe romanesti la WBC este un proiect initiat de Fundatia „Stefan Moldo...
Desi carnea continua sa fie prezenta frecvent in alimentatia romanilor, cu 31% consumand-o aproap...