Agricola lanseaza gama BRAVITO si intra pe piata produselor dedicate copiilor

Agricola lanseaza gama BRAVITO si intra pe piata produselor dedicate copiilor


Odata cu sarbatorirea a 30 de ani de actrivitate, Agricola Bacau isi extinde portofoliul de produse si lanseaza astazi gama BRAVITO, o selectie de carne de pui, oua, mezeluri si semipreparate dedicate copiilor.

Produsele se adreseaza copiilor cu varsta de peste trei ani si vin in intampinarea nevoii parintilor de a oferi produse echilibrate nutritional, dar in acelasi timp atractive si gustoase pentru cei mici.

 

„Am dezvoltat aceasta gama, gandindu-ne inainte de toate la copiii nostri, la copiii colegilor nostri, pentru ca rolul de parinte este unul care te transforma in mod radical. E firesc sa ne dorim sa le oferim celor mici tot ce este mai bun, sa fim linistiti stiind ca alimentatia pe care le-o punem la dispozitie le ofera energie pentru a-si trai copilaria in cel mai frumos mod. Si nu de putine ori ne lovim de rezistenta lor, care este la fel de fireasca. Pornind de la acest insight, am vrut sa oferim clientilor nostri parinti ce e mai bun din ambele lumi: o serie de produse echilibrate din punct de vedere nutritiv, cu un gust bun si un aspect atractiv.

 

Ne dorim ca BRAVITO sa fie un succes, iar aceasta gama de produse dedicate copiilor sa aiba propriul rol in viata familiilor, cat si in portofoliul Agricola. Ce mananca copilul este o grija permanenta de parinte, indiferent de studii, venituri sau oras. Este o grija zilnica, fundamentala, ce nu dispare nici cand copilul se face mare si se muta la casa lui”, a explicat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.

 

Visurile mari cresc bine cu BRAVITO!

Gama BRAVITO contine oua imbogatite in mod natural cu Omega 3, luteina si antioxidanti, pentru mic-dejunuri sanatoase si echilibrate, pui crescut 100% fara antibiotice, mezeluri fara coloranti artificiali si potentiatori de gust adaugati si semipreparate fara coloranti, arome si conservanti. La raft, gama se va evidentia printr-un ambalaj specific, realizat in colaborare cu Universal, care va aduce copiilor bucuria de a-si reintalni personajele din desenele animate preferate.

 

„De 30 de ani Agricola aduce familiile de romani in jurul meselor bogate si sanatoase, iar acesta am considerat noi ca este si momentul potrivit de a ne indrepta privirea si catre viitor si, mai specific, catre cei care vor contura acest viitor: copiii nostri.

 

Prin gama BRAVITO, care vine cu produse de top-calitate si gust, Agricola sprijina copiii sa creasca mari si sa devina eroii propriei lor lumi. Noi, ca producatori de hrana, credem ca viitorul unui copil incepe in farfurie si ca fiecare gustare, fiecare masa in familie, il apropie de cel care va fi atunci cand va fi mare! De aici si sloganul pe care l-am ales pentru noul brand: Visurile mari cresc bine cu BRAVITO!”, a declarat Daniel Bitere, director marketing Agricola Bacau.

 

Lansarea este sustinuta printr-un mix integrat de comunicare si marketing, care va debuta incepand de luna aceasta si va continua, tactic, pana spre finalul anului.

 



Poti fi interesat si de