Adrian Nicolaescu, noul director de marketing al Mega Image
Marti, 11 Februarie 2014
Marti, 11 Februarie 2014
Incepand cu luna februarie 2014, Adrian Nicolaescu a fost numit in functia de director de marketing al Mega Image, o pozitie nou creata in structura companiei care detine cel mai mare lant de supermaketuri din Romania.In noua sa functie, Adrian Nicolaescu va fi responsabil de definirea si implementarea strategiilor de marketing si comunicare, alaturi de coordonarea activitatilor de comunicare directa cu consumatorii si activitatile de relatii publice.
Din noua functie, imi propun sa contribui vizibil si semnificativ la dezvoltarea si consolidarea Mega Imagepe piata din Romania, precum si a relatiei cu consumatorii, tinand cont permanent de asteptarile pe care acestia le au. Viziunea noastra va fi foarte clara in directia experientei pe care vrem sa o oferim consumatorilor in supermarketurile Mega Image,a afirmat Adrian Nicolaescu, noul director de marketing al Mega Image.
Evolutia Mega Image in ultimii ani a fost intr-o directie pozitiva, care ne-a adus in pozitia de top in randul lanturilor de supermarket din Romania. Numirea lui Adrian Nicolaescu in functia de director de marketing face parte din planurile noastre de a sustine mai departe dezvoltarea Mega Image printr-o abordare strategica a relatiei cu consumatorii. Adrian vine cu o experienta valoroasa care va conta foarte mult in ceea ce va realiza din noua functie, a declarat Xavier Piesvaux, director general al Mega Image.
Cu o experienta profesionala de peste 15 ani in marketing si comunicare, Adrian Nicolaescu a ocupat in ultimii 6 ani functia de Director Executiv de Marketing in cadrul Caroli Foods Group, liderul pietei de mezeluri din Romania, unde a coordonat cu succes activitatile de marketing si comunicare corporate si de brand. Petot parcursul profesional, Adrian Nicolaescu a fost implicat direct in activitati de crestere a performantei de brand, de dezvoltare si organizare de campanii pentru consumatori, dezvoltarea de noi produse si rebranding, crearea de portofolii de strategie si category management. De asemenea, Nicolaescu si-a demonstrat abilitatile si in procesele de comunicare creativa, in strategiile de creare a brand-urilor, in procesul de dezvoltare a resurselor umane si in managementul de echipa.
Absolvent al Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Facultatea de Management, Adrian si-a consolidat cariera in cadrul unor companii de renume (Devin Bulgaria, Red Bull Romania Bulgaria Albania, Unilever Knorr si Beiersdorf NIVEA), unde a detinut diverse functii in departamentele de marketing, coordonand echipe multifunctionale.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...