Adina Craciunescu, DIANA: "Batalia pentru cota de piata se va da in proximitate"

Adina Craciunescu, DIANA: "Batalia pentru cota de piata se va da in proximitate"


Grupul DIANA a investit peste 6 milioane euro in modernizarea unitatii de productie din Ramnicu Valcea şi extinderea retelei de supermarketuri proprii.

Fresh, in portii mici, cu livrare rapida - acestea par trendurile care domina piata zonala din Oltenia şi din alte cateva judete, iar procesatorul de carne valcean Diana s-a adaptat rapid la cerintele de consum ale populatiei. E drept, pandemia COVID-19 a perturbat atat planurile de introducere a unor noi sortimente de produse in piata, dar a fortat conducerea companiei sa adopte un nou model managerial, bazat pe decizii rapide, analize diferentiate si actiuni in forta pentru consolidarea pozitiei in piata.

 

diana 2

 

“Piata interna face eforturi sa se calibreze pe noile tendinte de consum: produse ambalate, gramaje mici – 300-500 gr. / monoportii, produse calibrate, mai putine E-uri, produse sanatoase, cat mai aproape de cele traditionale. Istoricul nu mai este relevant, pandemia COVID-19 a atenuat dorinta de a cheltui mult a consumatorului şi, totodata, a comprimat perioadele de varf de vanzare. Clientii DIANA doresc sa primeasca produse de buna calitate, acesta este un «must do». Am reusit sa implementam proiectul de tranşare pe benzi şi ne putem mandri ca am crescut cu peste 70% cantitatea de carne de porc tranşata in unitatea noastra de productie, ceea ce ne-a dat posibilitatea sa oferim consumatorilor noştri mai multe produse de origine Romania”, ne-a declarat Adina Craciunescu, Marketing Manager in cadrul Grupului DIANA.

 

diana 1

 

Adina Craciunescu ne-a explicat cum arata viitorul pietei de carne din Romania, atat cat se poate intrevede in acest moment, in cadrul unui interviu publicat in editia nr. 72 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.

 



Poti fi interesat si de