Abatorul Peris, afaceri de 70 de milioane de euro, in 2020
Vineri, 12 Martie 2021
Vineri, 12 Martie 2021
“2020 s-a derulat dupa un scenariu de criza, cu multe necunoscute si implicatii, insa am reactionat rapid, ne-am mobilizat si am continuat sa facem investitii. Am investit 2 milioane de euro in marirea capacitatii de productie si ambalare pentru sectiile de procesare carne ale abatorului si am dublat volumul de productie pentru micii si carnatii de Peris. Pentru 2021 ne-am propus sa pastram trendul investitional. Este imbucurator ca se contureaza din ce in ce mai bine afinitatea de cumparare pentru produsele romanesti”, a declarat Bogdan Grama, director general Abatorul Peris.
Abatorul Peris a ajuns anul trecut la 20 de magazine in Bucuresti si imprejurimi. Compania a lansat Peris Cash & Carry - un concept unic pe piata din Romania care functioneaza ca un punct de vanzare en gros pentru magazinele mici, restaurante, dar si consumatori, pasionati de gratar si specialitati din carne de porc, familii care doresc sa-si cumpere un porc intreg, aprovizionarea fiind facuta zilnic, direct de la abator.
2020 a marcat intrarea Abatorului Peris si in comertul online. Incepand cu luna noiembrie 2020, produsele marca Peris pot fi cumparate in Bucuresti, Targoviste si Ploiesti prin intermediul aplicatiei Bringo.
“Suntem prima macelarie online care comercializeaza produse semipreparate proaspete din carne de porc si carne de porc din surse 100% romanesti, direct de la abator. Pentru anul acesta prospectam extinderea si catre alte platforme online de vanzare”, a adaugat Bogdan Grama.
La final de an, a fost lansat si un serviciu propriu de livrare, dedicat exclusiv clientilor fideli: Peris Express - direct de la abator.
"Fara doar si poate, produsele vor fi la preturi normale, nu se anticipeaza cresteri semnificativ...
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...