ANPC anunta controale periodice la fast food-urile din Bucuresti

ANPC anunta controale periodice la fast food-urile din Bucuresti


Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) va controla fast food-urile din Bucuresti, pentru a se asigura ca serviciile oferite de acestea sunt conforme.

"In urma actiunii de control efectuata la un fast food din sectorul 2 al Capitalei si a neregulilor majore depistate acolo de echipa de comisari ai Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), vicepresedintele Mihai Culeafa isi propune sa verifice periodic aceste tipuri de unitati, dat fiind importanta lor pentru persoanele aflate in miscare, in criza de timp sau cu posibilitati financiare reduse", se mentioneaza in comunicat.

 

Astfel, in contextul terminarii perioadei vacantelor si intensificarii activitatii in Bucuresti, echipe de control coordonate de vicepresedintele Mihai Culeafa vor supraveghea modul in care covrigariile, patiseriile, shaormeriile de pe raza Capitalei isi desfasoara activitatea, astfel incat clientii obisnuiti ai acestora, muncitori, taximetristi, elevi si studenti si alte categorii sociale, obisnuiti consumatori ai locatiilor mentionate, sa beneficieze de conditii normale de servire.

 

"Imi aduc aminte de perioada in care m-am apucat de afaceri si strabateam tara in lung si in lat. Nu de putine ori, impreuna cu soferii nostri ne opream si mancam pe fuga, la o covrigarie sau o patiserie. Si noi eram clienti obisnuiti ai acestor chioscuri si imi aduc aminte cu mare placere de placinta dobrogeana, care este preferata mea. Acum, de cand particip la actiunile de control, impreuna cu colegii mei, vad lucrurile altfel. Chiar ultimul control, pe aceasta tema, de la shaormeria din sectorul 2, m-a facut sa-mi dau seama ca lucrurile nu sunt mereu in regula, in astfel de spatii dedicate alimentatiei publice. Si astazi sunt oameni multi care, in drum spre serviciu, cumpara repede ceva pentru a manca pe drum sau in pauza de masa. Si pentru ca aceste locatii sunt numeroase, mici, dar cu o multime de clienti, trebuie sa avem grija ca serviciile oferite consumatorilor sa fie la nivelul celor puse la dispozitie de un restaurant. De aceea, ii invit pe toti cei care constata probleme sa imi transmita, pe contul meu de facebook sau la numarul meu de telefon 0727.333.363, special dedicat consumatorilor, imagini sau informatii despre locatia unde vad ca lucrurile nu sunt in regula si imediat vom verifica locatia cu pricina. Pana atunci, in fiecare zi, voi fi pe teren, impreuna cu colegii mei, pentru a vedea personal cum se desfasoara aceste activitati", a declarat Mihai Culeafa.



Poti fi interesat si de