AMRCR si-a ales un nou Consiliu Director


Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) anunta schimbarea conducerii.

Aura Radulescu (Cora Romania), Alina Vladoianu Teau (Mega Image), Olguta Bendeac (Decathlon), Valer Hancas (Kaufland Romania) si Tiberiu Danetiu (Auchan Retail Romania) sunt noii membri ai Consiliului Director al AMRCR, votati in cadrul Adunarii Generale a asociatiei.

 

Prerogativele functiei de Presedinte al AMRCR vor fi preluate de Consiliul Director nou ales, care devine astfel organul de reprezentare colectiva si exclusiva al AMRCR.

 

Consiliul Director AMRCR, cu suportul Directiei Executive aflata in subordinea sa, se va ocupa de mentinerea unei relatii deschise, constructive si transparente cu autoritatile si organizatiile profesionale, cu scopul de a identifica solutii corecte care vin in beneficiul consumatorilor si de a sprijini dezvoltarea economica a Romaniei.

 

Consiliul este compus din cinci membri, ce reprezinta unele dintre cele mai mari companii de retail din Romania si care acopera competente multidisciplinare ale industriei. De peste 10 ani, avocata Olguta Bendeac coordoneaza vanzarile in domeniul imobiliar si se ocupa de evaluarea riscului pentru Decathlon in patru tari: Romania, Croatia, Slovenia si Bulgaria.

 

Alina Vladoianu Teau ocupa functia de Vice-President Legal Affairs al Mega Image, activeaza de noua ani in cadrul companiei, coordoneaza ariile Juridic, Conformitate si Relatii Institutionale si a fost de asemenea Vicepresedinte al AMRCR.

 

Aura Radulescu este Directoarea de Achizitii alimentare a Cora Romania, are o experienta de peste 20 ani in comert (FMCG, farma, retail) si a fost de asemenea Vicepresedinte al AMRCR.

 

Valer Hancas este Director de Comunicare si Corporate Affairs la Kaufland Romania, are o experienta de peste 15 ani in retail, timp in care a acumulat numeroase niveluri de expertiza in cadrul Departamentelor de Vanzari, Achizitii sau Marketing.

 

Consiliul Director este intregit de Tiberiu Danetiu, director Client si Inovatie Auchan Retail Romania, cu o expertiza de peste 15 ani in Marketing si comert de mare suprafata, fiind membru AMRCR inca de la infiintarea asociatiei.

 

Misiunea AMRCR este de a mentine un parteneriat deschis si constructiv cu institutiile statului si cu organizatiile profesionale, in acord cu nevoile consumatorilor si principiile pietei libere, pentru dezvoltarea unui climat comercial modern, echitabil si care vine in sprijinul economiei locale.  

 

Printre principalele obiective ale Asociatiei se numara sustinerea si promovarea producatorilor locali si a produselor romanesti in conditiile economiei libere de piata si, mai ales, in folosul consumatorilor.

 

Misiunea AMRCR concretizeaza dorin?a tuturor membrilor de a dinamiza activitatea asociatiei ?i de a creste rolul ?i implicarea acesteia atat la nivel de industrie, cat si la cel al societatii.

 

Asociatia sustine faptul ca, dincolo de spiritul competitiv care caracterizeaza sectorul comertului romanesc, este necesar un spatiu transparent si deschis de dialog care sa permita identificarea, dezbaterea si solutionarea problemelor de interes comun. Printre scopurile AMRCR se numara si acela de a promova initiative care sa stimuleze concurenta loiala intre toti comerciantii din Romania.

 

Despre AMRCR

AMRCR, asociatie profesionala constituita in anul 2003, are la ora actuala drept membri Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi si Selgros. Membra a Confederatiei Patronale „Concordia”, AMRCR face parte si din EuroCommerce, in decembrie 2017 devenind membra in comitetul director al acestei organizatii ce grupeaza federatii nationale si companii din domeniul retail si comertului international din 31 de tari.



Poti fi interesat si de