AGRICOLA raporteaza vanzari mai mari cu 6% la carnea de pasare, respectiv 10% la salamuri crud-uscate, in 2017

AGRICOLA raporteaza vanzari mai mari cu 6% la carnea de pasare, respectiv 10% la salamuri crud-uscate, in 2017


Vanzarile de carne de pasare ale companiei AGRICOLA Bacau au totalizat in volum, in 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult fata de anul precedent (41.265 tone) si cu 6,2% in valoare, in conditiile unei usoare cresteri a pretului mediu.

Cifra de afaceri inregistrata de Agricola Interna?ional SA Bacau in 2017 este de aproximativ 401,324 mil. lei, fata de 387,002 milioane lei in 2016.

 

„Performan?a economica a companiei a fost in anul 2017 rezultatul unei executii bune in operational, cu cresteri in vanzarea produselor diferentiatoare (Puiul Fericit) si a produselor cu valoare adaugata mai mare, iar mentinerea preturilor principalelor resurse la niveluri rezonabile a ajutat la randul sau. Toate acestea au condus la o usoara apreciere a pretului mediu la produsele noastre. Vanzarile AGRICOLA de carne de pui au crescut asadar si ca volume, dar in special prin cresterea ponderii produselor cu valoare adaugata mare sustinute de un brand puternic si campanii de promovare inspirate”, a declarat Grigore Horoi, presedintele AGRICOLA.

 

Grupul de firme AGRICOLA a inregistrat in 2017 o cifra totala de afaceri de 683,183 mil. lei, cu 5,31% mai mare decat cea inregistrata anul precedent, 648,746 mil. lei (in conditiile in care in cursul anului 2016 AGRICOLA a facut exit din business-urile GA-Nutritie Animala SA si Suinprod SA).

 

Toate celelalte companii ale grupului, respectiv toate categoriile de produse AGRICOLA au inregistrat cresteri in 2017.

 

Astfel, la categoria mezeluri (salamurile crud-uscate ?i preparatele fiert-afumate ob?inute la Salbac SA), cifra de afaceri a fost de 124,843 mil. lei, cu 2,55% mai mare decat in 2016 (cresterea reala ar fi de 10,51%, daca se iau in calcul, incepand cu iunie 2016, efectele aplicarii Legii 321, prin care off-urile de vanzari se exclud din cifra de afaceri incepand cu acea data).

 

Afirmatia este sustinuta prin rezultatele - pentru al noulea an consecutiv – obtinute de salamurile crud-uscate AGRICOLA, care au inregistrat anul trecut o crestere valorica a vanzarilor de 9,13%, respectiv o crestere de 6% in volume. De asemenea, anul trecut au crescut vanzarile valorice ale preparatelor fiert-afumate cu 20,5%, respectiv 15% in volum.

 

„Ne consolidam pozitia de lideri de piata in Romania la grupa salamurilor crud-uscate. Brandul AGRICOLA este lider pe segmentul de crude uscate si lider detasat pentru cel mai cunoscut produs premium din Romania: Salamul de Sibiu, in total segment Salam de Sibiu comercializat pe piata interna”, a declarat Grigore Horoi.

 

Europrod SA, compania din Grupul de firme Agricola ce comercializeaza semipreparate ?i produse tip ready-meal, a inregistrat in 2017 vanzari mai mari cu cu aproape 21% fata de anul precedent, in conditiile unei cresteri a volumelor comercializate de 15%. „Crestem sistematic aceasta categorie, motiv pentru care anul acesta vom face o investitie ce depaseste 4 milioane euro intr-o noua linie de productie”, a precizat presedintele AGRICOLA.

 

La oua consum, produse la Avicola Lumina Constan?a, s-a inregistrat o crestere cu 21% a cifrei de afaceri in 2017. (69,405 mil. oua vandute).

 

„Am lansat in toamna anului 2017 singurele doua sortimente de oua imbogatite pe cale naturala cu luteina, respectiv OMEGA 3 si antioxidanti din Romania, sortimente numite sugestiv Oua Ochioase si Oua Inimoase. Cele doua produse au succes si noi credem ca au deschis deja o noua nisa in piata oualor”, a mai declarat Grigore Horoi.

 



Poti fi interesat si de