AGRICOLA lanseaza o noua campanie dedicata bucatarilor de acasa

AGRICOLA lanseaza o noua campanie dedicata bucatarilor de acasa


Grupul de firme AGRICOLA lanseaza campania integrata Bucatari Necelebri, care are in centrul atentiei Brandul AGRICOLA si care, spre deosebire de precedentele abordari, este dedicata celor care fac magie in foarte, foarte multe bucatarii: bucatarii de acasa.

Intr-o lume in care gatitul este un adevarat spectacol, in care chefi de renume, influenceri, bloggeri, vloggeri si multi altii se intrec sa aduca arta gatitului in sfera vizibilului, inspirationalului si chiar a celebritatii, cu smerenia brandului care livreaza in piata locala a carnii si produselor din carne cea mai diversa paleta de categorii de produse sigure si de calitate inalta, AGRICOLA propune sa ne indreptam atentia si spre bucatarii de acasa – cei care dispun de o «superputere»: ii aduna pe toti cei dragi si apropiati, impreuna, in jurul mesei cu bucate.

 

Construita in jurul conceptului de «bucatari necelebri», intreaga comunicare pe care o propune AGRICOLA este o «oda» adusa celor care, dincolo de tehnica sau diplome, reusesc sa adune in fiecare zi membrii familiei in jurul mesei, o abilitate adesea trecuta cu vederea in universul gastronomic.

 

„Desi nu au renume de chefi, cei care gatesc pentru familie sau prieteni sunt nevoiti sa raspunda multiplelor provocari culinare. Zi de zi, bucatarii de acasa raspund preferintelor si gusturilor tuturor, sunt atenti in a pregati feluri cu specific mereu diferit, oferind varietate culinara si au grija sa se incadreze in buget, fara a face insa compromisuri in privinta calitatii. Secretul lor consta nu atat in ceea ce pun in farfurie, cat in puterea de a-i aduce impreuna la masa pe toti cei dragi, putere care merita recunoscuta si rasplatita, bineinteles, cu o oferta de produse proaspete, de inalta calitate”, afirma Monica Felea, Senior Copywriter & Ionica Dogaru, Senior Art Director WOPA.

 

 

Noua campanie de imagine a Brandului AGRICOLA este asadar o «oda» adresata bucatarilor de acasa, „adica mamelor, bunicilor, tatilor, matusilor si tuturor celor care muncesc in buctarie, dupa orele de serviciu, pentru a le oferi celor dragi cele mai gustoase preparate, pregatite cu multa dragoste, devotament si, evident, cu cele mai bune ingrediente”, precizeaza Daniel Bitere, Director Marketing Agricola. Timp de 5 saptamani, campania va rula intr-un prim flight pe 18 posturi TV nationale. Campania ATL va fi dublata si pe canalul online in format static si video, cu aceleasi clipuri, insa adaptate special pentru fiecare canal de comunicare in parte: Facebook, Instagram, YouTube, site-urile de lifestyle si cooking, acestea fiind urmarite de catre consumatorii nostri. De-a lungul anului, vom avea si declinari in PR, teritoriu in care ne propunem un obiectiv curajos, acela de a «democratiza» actul gatirii, cu focus pe fiecare categorie de produse: pui diferentiatori, salamuri crud-uscate, ready-meals.”

 

Noul concept creativ al campaniei este pus in valoare de Agentia-partenera Agricola de peste un deceniu: „WOPA continua povestea inceputa acum mai mult de 10 ani si ne bucuram mult pentru asta. Agricola este si va ramane un brand de suflet pentru noi, un brand la a carui constructie ne-am pus si noi mintea si sufletul, impreuna cu oamenii de la Agricola. Si speram sa continuam povestea cat mai multi ani, cu cat mai multe campanii care sa ne adune impreuna la succes”, declara Ionut Datcu, CEO WOPA Communication Group.



Poti fi interesat si de