AGRICOLA invita romanii „Impreuna, la masa”
Luni, 27 Ianuarie 2020
Luni, 27 Ianuarie 2020
Noul slogan al product-brandului AGRICOLA se intituleaza „Impreuna, la masa”, iar toate categoriile de produse AGRICOLA au acum un concept de brand comun, unitar, definit in jurul esentei brandului: mancare gatita, autenticitate si savoare.
„Noua imagine a brandului Agricola este in toate magazine din tara! Am pastrat calitatea si am schimbat ambalajele pentru 600 de produse Agricola!”, au scris reprezentantii companiei pe o retea de socializare.
Pozitionandu-se in piata ca fiind “suporterul mancarii gatite in stilul tau”, AGRICOLA promite sa readuca familiile de romani in jurul meselor bogate si sanatoase. Noua imagine AGRICOLA a demarat in 2020 si este dezvoltata pe baza unui concept creativ sub sloganul “Cine mananca impreuna ramane impreuna”.
„De peste 60 de ani AGRICOLA face parte din familiile romanilor si le este alaturi la masa. In prezent, oferim o varietate bogata de mancaruri gatite sau pentru gatit: carne de pasare, mezeluri crud-uscate si fiert-afumate, semipreparate, ready-meals, oua proaspete si lactate. Pe de alta parte, cele mai bune lucruri se intampla cand suntem impreuna – din toate nazuintele romanilor, cea in care suntem alaturi de familie si prieteni este cea mai des intalnita. Intr-o lume plina de tehnologie care, din pacate, mai mult ne tine departe unul de celalalt, AGRICOLA crede in puterea oamenilor de a se strange impreuna si de a crea familii, grupuri si comunitati”, apreciaza Grigore Horoi, presedintele Grupului AGRICOLA.
Conform unui studiu national iSense Solutions, cand romanii servesc masa in familie se simt impliniti (73%), fericiti (72%), increzatori (61%), linistiti (58%). Pe de cealalta parte, cand romanii servesc masa singuri, se simt grabiti (59%), nelinistiti (32%), stresati (28%), tensionati (26%). Poate cel mai important rezultat al studiului este faptul ca 83% dintre romani considera ca mesele in familie sunt importante, iar printre cele mai des mentionate beneficii ale acestora se numara: imbunatatirea comunicarii intre membrii familiei (94%), reprezinta o oportunitate de a petrece timpul cu familia (94%), ofera un sentiment de siguranta si unitate 91%.
"Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR), in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 si...
Boala a fost depistata in orasul Velingrad, regiunea Pazardjik, fiind identificata in cinci unita...
"Fara doar si poate, produsele vor fi la preturi normale, nu se anticipeaza cresteri semnificativ...