AGRICOLA a inregistrat vanzari in crestere in primul trimestru
Marti, 25 Aprilie 2017
Marti, 25 Aprilie 2017
Grupul de firme AGRICOLA a inregistrat, dupa primele trei luni ale anului 2017, o crestere a cifrei de afaceri de 2% fata de 2016, ajungand la circa 150,319 milioane lei, dupa ce a facut exit anul trecut din doua dintre fostele sale companii, Suinprod Siret si GA-Nutritie Animala (cifra este actualizata conform Legii 150).
Cifra de afaceri a companiei Agricola International atinge, dupa trei luni, circa 95,3 mil lei, in stationare comparativ cu anul trecut, vanzarile de carne de pasare mentinandu-se la 10.900 tone.
Suntem consecventi in ce priveste vanzarile de carne de pui, 10 % din totalul acestora fiind reprezentat de produsele noastre inovative, diferentiatoare pe piata, respectiv Puiul Fericit, Puiul Fermierului, gama Usor de Gatit, produse pe care dorim sa le crestem in acest an, a aratat Grigore Horoi, presedintele AGRICOLA Bacau.
Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut in primul trimestru cu 12%, ajungand la 25,3 mil lei, in conditiile in care au crescut cu acelasi procent, 12%, vanzarile atat la grupa salamurilor crud-uscate, cat si la preparatele fiert-afumate. Continuam sa inovam,o realizare demna de retinut fiind aceea ca unul din produsele noastre noi, lansate in toamna trecuta Salamul crud uscat Levant a fost distins cu Golden Award pentru gust in cadrul Targului International World Food&Drinks care a avut loc la inceputul acestei luni la Vasovia, precizeaza Grigore Horoi.
Categoria semipreparate ?i produse de tip ready-meal, ob?inute la fabrica Europrod, a inregistrat in primul trimestru o cre?tere a cifrei de afaceri de 22% (9,140 mil. lei) fata de primele trei luni ale anului trecut. Vorbim in continuare de o revigorare a pietei acestei categorii si de cresterea exporturilor, arata presedintele AGRICOLA Bacau.
Si la categoria oua pentru consum, produse la Avicola Lumina-Constan?a, cifra de afaceri inregistrata este cu 26% mai mare decat anul trecut (9,710 mil. lei). In primele trei luni din 2017 au fost vandute 16,253 mil. oua proaspete, cu un pret mediu in revenire cu 17% fata de pretul inregistrat anul trecut pe vremea aceasta, date fiind importurile masive la acest produs, in special din Polonia., a adaugat Grigore Horoi.
Compania Agricola Magazine SRL a inregistrat in primul trimestru 2017 o cifra de afaceri de 5,912 mil. lei, in scadere cu 12%, reteaua de magazine in care opereaza diminuandu-se in aceasta perioada cu 3 unitati, ajungand la 32 magazine.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...