A fost lansat proiectul #merglapiata
Luni, 11 Iunie 2018

Luni, 11 Iunie 2018
#Merglapiata este un hashtag prin care oricine are un cont de Facebook sau de Instagram poate promova o piata, o hala de carne, de branzeturi, lactate si peste, un magazin de preparate din carne, o taraba, oamenii de la care cumpara, fructe si legume de sezon in randul prietenilor sai virtuali.
Proiectul vizeaza atragerea in piete a cat mai multor oameni inclusiv prin intermediul retelelor de socializare. Si pentru ca recomandarea facuta de un prieten sau de un cunoscut reprezinta cea mai buna metoda de promovare, AAPR a ales moda deja celebrelor hashtaguri. Practic, printr-o simpla postare care cuprinde sintagma #merglapiata, oricine utilizeaza Facebook sau Instagram poate avea acces la informatii si recomandari legate de pietele din Romania.
Hashtagul #merglapiata poate fi folosit atat de clientii pietelor, cat si de proprietarii de magazine sau de tarabe, care pot veni astfel in intampinarea cumparatorilor cu informatii, noutati si, de ce nu, cu oferte.
„Incercam sa promovam pietele din Romania si producatorii romani. Am pornit aceasta campanie cu dorinta de a folosi mediul online ca sa atragem tinerii la piata, sa le aducem aminte de ceea ce inseamna traditionalul. Incercam sa-i aducem pe tineri langa noi, iar pentru asta apelam la metodele cu care sunt ei obisnuiti. Daca ii vrem aici trebuie sa raspundem cerintelor lor”, este de parere Teodor Ioan Birt, presedintele Asociatiei Administratorilor de Piete din Romania.
Proiectul de comunicare este realizat in parteneriat cu Gothaer Asigurari Reasigurari, Patria Bank si Patria Credit.
Sub sloganul „Jos cu preturile!”, magazinele ATAC propun preturi mici la scara genera...
Compania a inregistrat progrese importante in aceasta directie, iar astazi:- 87% dintre furnizori...
Cel mai mare retailer alimentar european anuntase recent ca va continua sa mentina preturile scaz...