Salamul de Sibiu Reinert, o noua imagine la raft
Luni, 17 Februarie 2014
Luni, 17 Februarie 2014
Dupa 7 ani de la producerea primului Salam de Sibiu in fabrica de la Feldioara (Brasov), Reinert lanseaza pe piata un nou ambalaj mai atractiv si mai rafinat pentru Salamul de Sibiu.
Prin noul ambalaj Reinert a ales sa puna mai mult in valoare produsul, renuntand la punga coloranta predominant in albastru in favoarea uneia cu un design minimalist, delicat, ce lasa la vedere cat mai mult din produs.
In procesul de rebranding eticheta a devenit elementul principal prin care s-a personalizat Salamul de Sibiu, astfel design-ul a fost adaptat pentru a sustine si evidentia cat mai bine elementele de identitate ale companiei (logo plasat in campul vizual, culoare predominanta: albastru), aducand in acelasi timp un plus de rafinament si modernism imaginii de raft a produsului.
Procesul de transformare a fost unul complex, in care Reinert a investit resurse materiale si de timp pentru a se asigura ca noua imagine dezvoltata este una moderna, atractiva, dar care reuseste sa pastreze, in acelasi timp, si elementele de identitate ale brandului cu care Reinert s-a facut remarcat in randul consumatorilor inca de la lansare.
Suplimentar design-ul noii etichete a fost imbunatatit cu cateva simboluri noi, dar extrem de importante pentru o mai buna comunicare cu consumatorii nostri, respectiv: drapelul Romaniei, cu ajutorul caruia dorim sa evidentiem ca Salamul de Sibiu este Produs in Romania si sigiliului Familia Reinert-Traditie din 1931" cu rolul de a atesta garantia calitatii produselor noastre certificata de experienta Grupului Reinert ce vine cu o traditie de mai bine de opt decenii in industria carnii a declarat Paula Somesan, Marketing Executive in cadrul companiei H&E Reinert Romania.
Observand dorinta consumatorului roman de a fi cat mai informat in legatura cu produsele pe care le consuma, pe langa lista completa de ingrediente, pe noua eticheta a Salamului de Sibiu, Reinert a integrat si tabelul de valori nutritionale ce contine 8 valori raportate la consumul de referinta al unui adult obisnuit (8400 kJ/ 2.000 kcal).Noua imagine a Salamului de Sibiu este mai eleganta, mai rafinata, comunica mai bine si mai transparent cu consumatorii si este construita in stilul caracteristic al Grupului Reinert.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...