"Alege oaia!" impaca si crescatorii, si consumatorii

"Alege oaia!" impaca si crescatorii, si consumatorii


Programul "Alege oaia" a ridicat consumul de carne de oaie in randul romanilor la 37 de tone lunar, ceea ce inseamna ca 1.500 de oi, adica o stana intreaga, sunt taiate si livrate in lanturile de magazine, sustine ministrul Agriculturii, Petre Daea.

Doar de Paste isi mai amintesc romanii de carnea de oaie. In restul anului, businessul cu oi se bazeaza in mare parte pe export. De aici a si plecat programul "Alege oaia". Lansat anult trecut la INDAGRA FOOD & CARNEXPO, acesta a avut de la bun inceput scopul de a promova si a incuraja consumul de carne si produse din carne de oaie in randul romanilor pe tot parcursul anului.

 

Au fost cooptati crescatorii de ovine, caci interesul lor este cel vizat de campanie. S-au alaturat programului si reprezentanti din cadrul Ministerului Turismului, ai Ministerului Sanatatii si ai Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor, care au format un grup de lucru sub coordonarea Directiei Generale de Politici in Industrie Alimentara, in cadrul careia s-au stabilit obiectivele ce trebuie atinse.

 

Despre cat de importanta este aceasta promovare ne-au vorbit reprezentantii crescatorilor de ovine si ai producatorilor, iar detaliile le aflati dintr-o analiza publicata in cel mai recent numar al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de