Sergiana, cel mai iubit brand brasovean, si in 2022

Sergiana, cel mai iubit brand brasovean, si in 2022


Din 2016, in fiecare decembrie, publicatia brasoveana FWDBv - Forward Brasov - da publicitatii o serie de topuri locale care exprima perceptia locuitorilor asupra actualitatii economico-sociale a Brasovului. Toate aceste clasamente sunt stabilite prin sondaje realizate pe esantioane reprezentative de peste 1.270 de respondenti de catre Agentia BrandBerry.

Din 2017, brasovenii au instalat pe prima pozitie a Topului „100 Cele Mai Iubite Branduri Brasovene” marca si grupul de firme caruia ii spun, simplu, Sergiana. Iar 2022 nu a fost o exceptie de la regula.

 

Pornind de la aceasta noua confirmare a legaturii dintre brasoveni si Sergiana,  sociologul Romulus Oprica, Brandberry managing partner si initiator al acestor sondaje explica rezultatul votului si reeditarea acestuia in ultimii 6 ani: „Mai intai, Sergiana nu este pentru brasoveni doar un furnizor de hrana, ci un puternic furnizor de ego, sa-i zicem, ego comunitar. Pentru ca Sergiana, prin prezenta si intreaga sa evolutie raspunde nevoii de a fi cunoscut si recunoscut, ca o forma de implinire personala, dar care se propaga si la nivelul comunitatii. Nu uitati ca Sergiana, deja de zeci de ani, livreaza diverse exemple care se traduc prin performanta, succes, calitate in general, iar acestea corespund aspiratiilor pe care le au in mod natural mai toti oamenii. Intr-un fel aceste atribute se suprapun proiectiei de realizare personala a multor brasoveni. Mai mult, Sergiana prin imaginea si manifestarile brandului, adauga ceva la Povestea Brasovului, o imbogateste. Asta in timp ce multi dintre actorii vietii economice locale care pe vremuri faceau asta, au disparut azi. Asa ca si in aceasta directie Sergiana a preluat un rol care creste ca importanta. Sergiana aduce culoare in imaginea orasului, o face prin magazinele pe care le remarca trecatorii, localnici si turisti, o face povestind ceva oaspetilor care deschid un meniu in restaurante,... iar uneori Sergiana reuseste sa adauge si emotie in poveste. Toate aceste lucruri construiesc o identitate locala si justifica adoptarea brandului de comunitate. Al doilea plan al discutiei tine de faptul ca Sergiana este un brand foarte vizibil pentru brasoveni, pentru ca acestia intalnesc Sergiana in fiecare cartier, uneori chiar in mai multe locuri. In plus, brandul este prezent in mediul informational local, fie ca vorbim de social media sau ca luam in discutie aparitiile in mass media. Remarcati ca aproape nici nu am vorbit despre produse, calitatea acestora si atributele traditionale pe care le promoveaza brandul, insa acestea nu sunt deloc neglijabile, sunt atuuri care se adauga celor prezentate anterior. Facand suma gasesc ca sunt destule argumente care justifica succesul marcii Sergiana in relatie cu brasovenii”.

 

Pentru cei aproape 1.400 de angajati ai Sergiana Grup, votul brasovenilor reprezinta o recunoastere care se inscrie printre cele mai valoroase distinctii pe care le-a obtinut vreodata. Tradus printr-un singur cuvant, acest vot inseamna INCREDERE. Transpus in indicatori comerciali e important sa spunem ca in 12 luni calendaristice – din 1 Decembrie 2021, pana la 30 Noiembrie 2022 - doar reteaua de distributie a lucrat cu 1.435 de parteneri, insumand mai mult de 1.800 de locatii care au comercializat 2,1 milioane de kilograme de preparate Sergiana Poiana Marului. In acelasi timp, restaurantele au servit peste 2 milioane de oaspeti, iar Pravaliile au depasit nivelul a 10 milioane de clienti!

 

Oricum am privi aceste cifre, ele vorbesc despre legaturile stabilite intre Sergiana si brasoveni, de fapt intre Sergiana si comunitatile localitatilor in care sunt prezenti. Si atunci vorbim din nou despre incredere si reciprocitate.



Poti fi interesat si de