Paul Nicolau, Fishtodoor: Trecerea in mediul online ne-a dublat vanzarile

Paul Nicolau, Fishtodoor: Trecerea in mediul online ne-a dublat vanzarile


Fondatorul Taverna Racilor, Piata de Peste Bucuresti si Fishtodoor, Paul Nicolau, spune ca vanzarile de peste si fructe de mare au crescut odata cu intrarea pe segmentul online.

Pe sectorul peste-fructe de mare, piata regionala din sud-estul Europei, inclusiv Romania, a avut anul acesta o crestere remarcabila de peste 28%. Daca in prima faza a starii de urgenta, atentia consumatorilor s-a indreptat spre produsele congelate si conserve, sezonul de vara pare sa fi redeschis apetitul romanilor pentru produsele fresh, iar acest lucru s-a facut vizibil si in Piata de Peste Bucuresti din interiorul Pietei Obor.

 

„Consumatorul roman a avut mereu o preferinta pentru produse fresh din gama aceasta, dar pana de curand nu a avut de unde sa se aprovizioneze in mod constant. Este o piata in crestere, iar, dupa deschiderea depozitului nostru, conceptul de piata de peste cu zona food-court a venit ca o manusa. Este o imbinare a serviciilor Taverna Racilor si a diversitatii de produse introduse in piata de Fishtodoor”, explica Paul Nicolau.

 

fish 2

 

Deschiderea canalului online de vanzari s-a potrivit perfect in acest context. „Zona de online a avut un impact deosebit! Practic, ne-am dublat vanzarile. Asiguram distributie rapida a produselor noastre in toata tara, direct la usa consumatorului. Suntem singura platforma online din acest sector care face acest lucru”, specifica Paul Nicolau.

 

In mod normal, o operatiune de genul acesta ar fi necesitat o flota imensa de autovehicule si conditii speciale de transport, dar aceste impedimente au fost rapid eliminate din ecuatie.

 

“Nu am investit intr-o flota auto proprie pentru distributia la nivel national. Preferam sa lucram cu un curier care are deja masinile achizitionate, iar pastrarea produselor in conditii optime se face prin intermediul unei cutii speciale. Este o inventie proprie, am denumit-o Seafoodbox. Aveam nevoie de o cutie speciala, cu proprietati termoizolante, asa ca am inventat-o”, explica simplu Paul Nicolau.

 

Produsele pleaca congelate catre clienti, iar acestia nu au de facut decat sa le gateasca, de cele mai multe ori in 24 de ore de la efectuarea comenzii.

 

Conceptul inedit de piata fresh si restaurant este explicat de catre Paul Nicolau intr-un reportaj publicat in editia 73 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de