La Cocos extinde suprafata de vanzare la 13.000 de metri patrati, in 2021

La Cocos extinde suprafata de vanzare la 13.000 de metri patrati, in 2021


Brandul de retail La Cocos, renumit in Ploiesti, a intrat pe piata din Capitala in urma unei investitii de 4 milioane de euro, pe locul fostului hipermarket Carrefour Vitantis.

Planurile de expansiune vizeaza marirea spatiului de vanzare de la 4.500 de metri patrati la 13.000 de metri patrati, in 2021.

 

cocos 2

 

“Nu putem estima inca volumele de vanzari pe care le vom realiza in Bucuresti. Aceasta locatie a fost inchisa timp de doi ani si consideram ca trebuie sa investim destul de mult in marketing si publicitate pentru ca oamenii sa ne descopere produsele. Magazinul din Capitala are aceeasi suprafata ca cel din Ploiesti - 4.500 metri patrati. Am inchiriat tot spatiul aflat la parterul centrului comercial Vitantis care are in jur de 14.500 metri patrati, iar pana la sfarsitul anului 2021 ne-am propus sa extindem magazinul pe toata aceasta suprafata. Spatiul de vanzare va avea circa 13.000 de metri patrati, iar restul va fi utilizat pentru depozitare”, spune Florin Cislariu, director general La Cocos, un manager cu o experienta de peste 15 ani in retail.

 

cocos 3    cocos 4

     Florin Cislariu, director general La Cocos                              Mihai Herman, Director Achizitii La Cocos

 

In 2019, supermarketul La Cocos a realizat o cifra de afaceri de 54 de milioane de euro, in crestere cu 38% fata de anul precedent. Estimarile pentru anul 2020 se situeaza in jurul a 60 de milioane de euro.

 

Conceptul comercial este explicat de catre Florin Cislariu, director general La Cocos si Mihai Herman, Director Achizitii La Cocos, intr-un articol publicat in editia 74 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de