Kaufland si-a lansat propria marca de carne: K-Purland
Luni, 05 August 2019
Luni, 05 August 2019
Potrivit prezentarii de pe site-ul retailerului, produsele K-Purland nu contin arome artificiale si potentiatori de gust. De asemena, Kaufland se angajeaza sa introduca in acest sortiment toate tipurile de carne: porc, vita, oaie si miel, pasare, inclusiv curcan.
Bucatile de carne sunt portionate si feliate, pentru a fi mai usor de pregatit. Pentru a pastra prospetimea si igiena absoluta, produsele K-Purland sunt sigilate direct la furnizor.
Marca proprie K–Purland este semnalizata la raft prin vitrine frigorifice special branduite, dar si prin semnalizari pe peretii din spatele si lateralele vitrinelor si pe podea.
Pana in prezent, furnizorii pentru sortimentatia din carne de porc sunt o firma germana si compania Doly–Com.
“Pentru ca felul tau de mancare preferat sa aiba un gust bun, am dezvoltat directivele de calitate K-Purland, care depasesc adesea prevederile uzuale de piata. Astfel, controlam permanent provenienta, prospetimea, portionarea si trasabilitatea produselor”, se mai arata pe site-ul retailerului.
Conform datelor centralizate in cercetare, 22,7% dintre respondenti cred ca instabilitatea econom...
Astfel, in perioada analizata, au fost sacrificate 43.000 de capete de bovine (fata de 40.000 de ...
Firmele castigatoare in prima etapa a programului pregatesc investitii de peste 2,2 miliarde de l...