Bringo a livrat peste 6 milioane de comenzi, in 2022

Bringo a livrat peste 6 milioane de comenzi, in 2022


La final de 2022, Bringo, platforma specializata in cumparaturi online si livrare la domiciliu, trage linie si anunta ca a atins pragul de 6 milioane de comenzi.

Cele mai importante imbunatatiri realizate de Bringo pentru utilizatori se refera la extinderea serviciului de personal shopper si in alte orase, cooptarea mai multor furnizori in platforma, inclusiv cu timp de livrare in 30 de minute, introducerea platii prin carduri de masa, actualizarea interfetei aplicatiei, si alinierea ofertelor din aplicatie cu cele din magazinele fizice, pentru a oferi utilizatorilor o experienta cat mai buna pentru cumparaturile on-line.

 

La inceputul anului 2022, Bringo a introdus optiunea de livrare rapida, in 30 de minute. Pentru a ajunge la cat mai multi consumatori, platforma a avut lansari in noi orase: Barlad, Campina, Zalau, Alexandria, Tulcea, Slatina, Lugoj, Bistrita, Bacau, Craiova, Arad, Ploiesti, Galati, Braila, Botosani, Piatra Neamt, Oradea, Pitesti, Sibiu, Targu Mures, Baia Mare, Buzau si Ramnicu Valcea. In momentul actual, aplicatia poate fi folosita in 44 de orase din tara.

 

Consumatorii si-au dorit o varietate mai larga de produse si o sustinere mai mare a producatorilor locali. Aceste tendinte s-au si in lansarile cu importanti furnizori regionali – Paco Supermarket, pentru Focsani si Diana Supermarket, pentru judetul Valcea.

 

2022 a fost si un an de afiliere dintre Bringo si numerosi parteneri, cu scopul de a oferi utilizatorilor cat mai multe optiuni in aplicatie. In contextul diversificarii nevoilor utilizatorilor aplicatiei si a schimbarii comportamentului acestora catre simplitate si accesibilitate, Bringo a extins metodele de plata disponibile pentru cumparaturi online, prin utilizarea cardurilor de masa si a celor de cadou. Astfel, Bringo a realizat un parteneriat cu cei mai importanti emitenti de pe piata din Romania – Sodexo Benefits and Rewards Services (BRS), Up Romania si Edenred.

 

Pentru a veni in sprijinul consumatorilor, Bringo a avut si o extindere de parteneriate cu noi retaileri – Penny si Cora. Totodata, Bringo si-a consolidat pozitia de marketplace prin dezvoltarea mai multor verticale de business: evoMAG, iStyle, Douglas, Mobexpert. De la inceputul anului, in aplicatia Bringo au fost listati peste 130 de noi furnizori din categorii diferite, iar in prezent, aplicatia sustine peste 300 furnizori in aplicatie, cu peste 2.500 de magazine.

 

In scopul construirii unei experiente omnichannel, aplicatia a primit un design nou si un stack tehnic imbunatatit, care sa poata face fata numarului tot mai mare de magazine din marketplace.

 

Cu o interfata mai usor de folosit, aplicatia a venit si cu noi optiuni pentru utilizatori, cum ar fi cea de partajare a cosului de cumparaturi, cu ceilalti membri ai familiei. Astfel, poate fi realizata o lista comuna, iar cumparaturile sunt facute on-line, impreuna.



Poti fi interesat si de