Monday, Nov 20th

Last update03:49:00

Te afli aici: Tehnologie Retete VAN HEES – traditie si inovatie

banner optim 540x130
 

VAN HEES – traditie si inovatie

cutitCompania Van Hees reprezentata in Romania de firma Meat Systems SRL, fondata in anul 1947 de Kurt Van Hees, a reusit de-a lungul timpului sa revolutioneze, nu o singura data, tehnologia de fabricare a preparatelor din carne. Asfel, imediat dupa infiintare, Kurt Van Hees a dus o campanie sustinuta pentru acceptarea utilizarii fosfatilor in industria carnii. In urma muncii sale sustinute si argumentelor aduse, incepand din anul 1950, legislatia germana, si mai apoi si legislatiile celorlalte tari europene au acceptat utilizarea acestui ingredient. Munca de inovatie a fost continuata mai apoi cu cercetari privind influenta diferitelor tipuri de fosfati, influenta diferitelor tipuri de antioxidanti etc. In urma cu peste 2 decenii, cand a inceput dezvoltarea pietei pentru produsele convenience, piata a cerut un aditiv care sa fragezeasca carnea destinata produselor pentru gratar, pentru snitele si chiar pentru bucatile mari de carne de genul muschiului de porc impanat care isi faceau loc din ce in ce mai des intre preferintele consumatorilor.

S-a dezvoltat astfel un produs de mare succes: (in germane Zart: delicat, cu referire aici catre fraged). Acest produs a marcat de altfel varful de gama pentru o serie de produse care au ca destinatie fragezirea carnii in conditiile cresterii cu procente intre 10-40% si a asigurarii unui termen de valabilitate superior carnii proaspete.

Zartin a fost primul produs din aceasta gama fiind deschizatorul de drum pentru aditivii destinati fragezirii carnii, mai apoi acest tip de produs aflandu-se pe lista de vanzare a tuturor producatorilor de ingredient. Dar nu numai atat: Zartin alaturi de Bombal sunt cele mai vandute produse ale companiei Van Hees, si de asemenea printre cele mai apreciate produse din categoria lor. Avand la baza o combinatie intre sare si siropul de glucoza praf care fragezesc carnea si asigura retinerea unei cantitati de apa, produsul mai contine acetat de sodiu si citrat de sodiu, care au impreuna o actiune sinergica si asigura o valabilitate mai mare a produsului precum si o culoare stabila.

Puteti citi continuarea articolului in revista INDUSTRIA CARNII.RO. Solicitati un exemplar al editiei cu numarul 33 la adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la telefon 021.450.50.64 prin departamentul nostru de vanzari.

banner agerpress nou 554x80