Povesti cu condimente


Cei pasionati de bucatarie, amatori sau profesionisti, pot gasi incepand de vineri, 11 octombrie 2013, condimente naturale, ierburi aromate, legume deshidratate, produse pentru patiserie, amestecuri de condimente, produse pentru slabit, seminte si multe alte ingrediente alimentare, la deschiderea primului magazin de mirodenii Povesti cu condimente. Locatia care va gazdui cele peste 200 de produse va fi in incinta Polus Center Cluj, vis-a-vis de casele de marcat ale magazinului Carrefour. Toate produsele vor fi vandute la vrac, astfel incat clientul poate cumpara exact cat are nevoie si se poate asigura ca va gati tot timpul cu ingrediente proaspete. Mai mult, pe rafturile magazinului vor fi si o varietate de accesorii de bucatarie, de la rasnite si borcanase la sorturi si naproane.

povesticucondimenteCei pasionati de bucatarie, amatori sau profesionisti, pot gasi incepand de vineri, 11 octombrie 2013, condimente naturale, ierburi aromate, legume deshidratate, produse pentru patiserie, amestecuri de condimente, produse pentru slabit, seminte si multe alte ingrediente alimentare, la deschiderea primului magazin de mirodenii Povesti cu condimente. Locatia care va gazdui cele peste 200 de produse va fi in incinta Polus Center Cluj, vis-a-vis de casele de marcat ale magazinului Carrefour. Toate produsele vor fi vandute la vrac, astfel incat clientul poate cumpara exact cat are nevoie si se poate asigura ca va gati tot timpul cu ingrediente proaspete. Mai mult, pe rafturile magazinului vor fi si o varietate de accesorii de bucatarie, de la rasnite si borcanase la sorturi si naproane.

"Povesti cu condimente" este un brand ce apartine companiei Supremia Grup, cel mai mare producator de ingrediente alimentare din Romania. In fabrica moderna de la Alba Iulia, condimentele sunt procesate in conditii de maxima siguranta, conform normelor europene. Pentru toate produsele cumparate din acest magazin, Supremia Grup garanteaza calitatea si siguranta. Suntem un nume cunoscut in industrie, insa pe piata consumatorilor finali avem o notorietate scazuta, lucru normal pentru o companie de tip B2B (business to business). Am lansat acest proiect pentru a oferi si clientilor finali sansa de a gusta condimente de calitate. Savoarea este una dintre valorile dupa care traiesc: sa simti savoarea in fiecare moment al vietii si implicit savoarea din mancare. Iar pentru asta avem nevoie de condimentele potrivite. Asa cum pe partenerii de afaceri ii sfatuiesc sa caute solutii si retete inovative, pe clientii magazinului ii provoc sa descopere cat mai multe arome si sa fie cat mai creativi in bucatarie" a declarat dr. ing. Levente Hugo Bara, directorul general Supremia Grup.

Acest proiect este mai mult decat un magazin, el are si un rol educativ. Sunt putini cei care cunosc diferenta dintre chimen si chimion sau cei care stiu cum arata anasonul stelat, de aceea Supremia Grup si-a propus sa le arate consumatorilor ca paleta ingredientelor cu care pot aroma mancarea este mult mai larga decat condimentele de baza. Asa cum ii spune si numele, fiecare produs va avea povestea lui, care va fi spusa de consultantul de vanzari din magazin, de ziarul lunar pe care il vor publica si in curand de site-ul www.povesticucondimente.ro.



Poti fi interesat si de