FOX: investitie de 1 milion de euro pentru o linie automata de feliere

FOX: investitie de 1 milion de euro pentru o linie automata de feliere


In ultimii sase ani, producatorul de preparate din carne Fox a reusit sa isi depaseasca performanta realizata in anul precedent.

fox investitieIn ultimii sase ani, producatorul de preparate din carne Fox a reusit sa isi depaseasca performanta realizata in anul precedent.
Astfel ca, in 2016, a avut vanzari in valoare de 65 milioane de euro, cu 9 milioane mai mult decat in anul anterior. Compania a stagnat, insa, in ceea ce priveste profitul net, care s-a mentinut la cel mai mare nivel inregistrat in istoria sa, avand in vedere ca, in 2015, acest parametru financiar a fost de patru ori mai mare decat in 2014.

In 2017 ne-am bugetat o crestere a cifrei de afaceri cu 15%. De asemenea ne dorim o crestere a notorietatii brandului, a cotei de piata si, implicit, mentinerea pe prima pozitie a celui mai vandut brand de mezeluri din Romania (sursa: Vektor), a declarat Iulian Marinica, directorul general al companiei.

Perspectivele industriei carnii sunt in stransa legatura cu sfera politica si cu deciziile luate la cel mai inalt nivel al autoritatilor romane, este de parere acesta.

Se intrevede o revenire la nivelul volumic al anilor trecuti. Consideram ca singura posibilitate de crestere a pietei este in stransa legatura cu deciziile luate de clasa politica, atat in ceea ce priveste relaxarea fiscala, cat si in marirea salariilor diferitelor categorii sociale, toate acestea rezultand in cresterea puterii de cumparare. De asemenea, va continua tendinta consolidarii pozitiilor primilor 5 jucatori importanti de pe piata producatorilor de mezeluri, printre care Fox are un rol semnificativ. In plus consideram ca piata poate adopta si tendintele inovatoare ale unor jucatori, care pot imprima, curajos, trenduri noi de consum. Cu alte cuvinte, a merge odata cu piata poate fi o optiune sigura si, posibil, profitabila, dar adevarata masura a puterii unui producator national de mezeluri este de a imprima un curs nou, dinamic, pietei, a punctat Iulian Marinica.

Care sunt sortimentele preferate ale consumatorilor romani aflati din revista INDUSTRIA CARNII.RO, numarul 51.



Poti fi interesat si de