Meda a relansat campania de promovare Medaland

Meda a relansat campania de promovare Medaland


Producatorul de mezeluri Meda a relansat campania de promovare Medaland, gratie colaborarii cu agentia de publicitate Propaganda, noteaza Iqads.

meda promovareProducatorul de mezeluri Meda a relansat campania de promovare Medaland, gratie colaborarii cu agentia de publicitate Propaganda, noteaza Iqads.


Traditia pofticiosilor de la Meda a inceput in 2013, cand o domnisoara invitata strica pregatirile unei mese in familie incalcand prima regula a convietuirii culinare: nu mananci pana nu se aseaza toata lumea la masa.

In 2016, Viorel este amendat pentru ca lasa frigiderul deschis noaptea, in timp ce savureaza sunca Praga si viseaza la platouri incarcate cu bunata?i de la Meda.

In 2017, Viorel nu mai zboara, ci transcede prin timp, spatiu si universuri paralele, propulsat de o noua tentatie culinara:Salamul de Casa Extra de la Meda.

Salamurile sunt categoria de volum a mezelurilor, fiind percepute ca un produs mai popular si versatil, pentru toata lumea si pentru toate gusturile. Clientii sunt obisnuiti ca Meda sa reprezinte crenvurstii si specialitati gustoase, dar noi vrem sa ne considere optiune si la categoria salamuri fiert-afumate, afirmaMihai Dinculescu, director marketing Meda.

Noua campanie gandita de Propaganda promoveaza un produs mai simplu, mai putin pretentios, insa foarte versatil, care poate fi savurat cu placere, oricum si oriunde. Acest lucru transmite si mesajul principal:Salamul de Casa Extra de la Medamerge cu orice, dar e bun si simplu.

Aceasta este si ideea de la care a pornit intreaga campanie pentru Salamul de Casa Extra: este un mezel onest si robust care ofera acelasi gust delicios indiferent de combinatiile in care este consumat.



Poti fi interesat si de