Saturday, Nov 25th

Last update10:04:30

Te afli aici: Stiri Top Stiri Meda a relansat campania de promovare „Medaland”

banner optim 540x130
 

Meda a relansat campania de promovare „Medaland”

  • PDF
meda promovareProducatorul de mezeluri Meda a relansat campania de promovare „Medaland”, gratie colaborarii cu agentia de publicitate Propaganda, noteaza Iqads.

Traditia „pofticiosilor de la Meda” a inceput in 2013, cand o domnisoara invitata strica pregatirile unei mese in familie incalcand prima regula a convietuirii culinare: nu mananci pana nu se aseaza toata lumea la masa.

In 2016, Viorel este „amendat” pentru ca lasa frigiderul deschis noaptea, in timp ce savureaza sunca Praga si viseaza la platouri incarcate cu bunataţi de la Meda.

In 2017, Viorel nu mai zboara, ci transcede prin timp, spatiu si universuri paralele, propulsat de o noua tentatie culinara: Salamul de Casa Extra de la Meda.

„Salamurile sunt  categoria de volum a mezelurilor, fiind percepute ca un produs mai popular si versatil, pentru toata lumea si pentru toate gusturile. Clientii sunt obisnuiti ca Meda sa reprezinte crenvurstii si specialitati gustoase, dar noi vrem sa ne considere optiune si la categoria salamuri fiert-afumate”, afirma Mihai Dinculescu, director marketing Meda.

Noua campanie gandita de Propaganda promoveaza un produs mai simplu, mai putin pretentios, insa foarte versatil, care poate fi savurat cu placere, oricum si oriunde. Acest lucru transmite si mesajul principal: „Salamul de Casa Extra de la Meda merge cu orice, dar e bun si simplu”.

Aceasta este si ideea de la care a pornit intreaga campanie pentru Salamul de Casa Extra: este un mezel „onest si robust” care ofera acelasi gust delicios indiferent de combinatiile in care este consumat.

banner agerpress nou 554x80