Caroli Foods Group incheie prima jumatate a anului 2016 pe un trend ascendent

Caroli Foods Group incheie prima jumatate a anului 2016 pe un trend ascendent


Compania de mezeluri Caroli Foods Group, aflata pe pozitia de lider in piata din Romania in Modern Trade (conform KAI iunie, Nielsen), continua trendul ascendent inregistrat in anul 2015, atingand in primul semestru din 2016 o cifra de afaceri de aproximativ 229 milioane RON, cu 34% mai mult fata de cifra de afaceri din primul semestru al anului 2015.

caroli ascendentCompania de mezeluri Caroli Foods Group, aflata pe pozitia de lider in piata din Romania in Modern Trade (conform KAI iunie, Nielsen), continua trendul ascendent inregistrat in anul 2015, atingand in primul semestru din 2016 o cifra de afaceri de aproximativ 229 milioane RON, cu 34% mai mult fata de cifra de afaceri din primul semestru al anului 2015.
Mai mult, in perioada ianuarie iunie 2016, compania a avut un profit net semnificativ, in valoare de 8,8 milioane RON - in crestere cu 122% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Rezultatele financiare vin ca urmare a efortului constant depus de Caroli Foods Group pentru a creste calitatea produselor existente, dar si a raspunde nevoilor si cerintelor consumatorilor, prin lansarea produselor noi.

Suntem incantati de rezultatele pe care companiile Grupului Caroli le-au obtinut in aceasta prima jumatate a anului. Cresterile cunoscute nu sunt intamplatoare. Ele reprezinta rezultatul eforturilor continue ale echipei Caroli Foods de a oferi consumatorilor produse de calitate superioara, transportate si depozitate la cele mai inalte standarde. Suntem increzatori ca vom continua anul 2016 cel putin la fel de bine pe cat l-am inceput si dorim sa ii rasplatim in continuare pe consumatori pentru increderea acordata, declara Roxana Manolescu, CFO Caroli Foods Group.

De asemenea, compania a cunoscut cresteri de 25% in volum in reteaua Modern Trade, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Aceste cresteri operationale se datoreaza atat factorilor interni, cum ar fi oferirea constanta de produse calitative, cat si factorilor externi, precum cresterea salariului minim pe economie, scaderea TVA la 9% dar si cresterea pietei de mezeluri din Romania. Acest fapt a facilitat un nivel mai ridicat de operatiuni pentru Caroli Foods, rezultat in cota de piata in IKA de 18% atinsa in perioada ianuarie - iunie 2016.

Caroli Foods isi consolideaza astfel notorietatea asistata a marcii, de altfel foarte ridicata, atingand pragul de 97%. Primul semestru din 2016 a fost marcat si de investitii in valoare de aproximativ 3 milioane de euro.

Grupul Caroli Foods a devenit liderul pietei de mezeluri proaspete din Romania prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pietei de produse procesate din carne din Europa si un important jucator global in domeniu. In prezent, grupul detine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro si Sissi. Grupul Caroli Foods isi propune adoptarea calitatii ca si stil de viata, inovarea continua a portofoliului de produse si dezvoltarea unei relatii de incredere cu consumatorii si partenerii sai.Save



Poti fi interesat si de