CRIS-TIM lanseaza o linie de produse dezvoltata impreuna cu chef Catalin Scarlatescu

CRIS-TIM lanseaza o linie de produse dezvoltata impreuna cu chef Catalin Scarlatescu


Burgeri din carne de vita Black Angus 100%, carnati picanti si carnati cu branza Cheddar. Acestea sunt trei retete concepute exclusiv de chef Catalin Scarlatescu pentru Cris-Tim si care se vor lansa in curand pe piata din Romania.

cris tim 0Burgeri din carne de vita Black Angus 100%, carnati picanti si carnati cu branza Cheddar. Acestea sunt trei retete concepute exclusiv de chef Catalin Scarlatescu pentru Cris-Tim si care se vor lansa in curand pe piata din Romania.
Catalin Scarlatescu este unul dintre cei mai in voga si mai apreciati chefi din Romania, cu o experienta profesionala de invidiat atat in domeniul gastronomic, cat si in televiziune - ca jurat in cele mai cunoscute show-uri culinare de televiziune: Chefi la cutite, Hell's Kitchen Iadul bucatarilor si MasterChef.

Noua linie de produse a fost dezvoltata de chef Catalin Scarlatescu impreuna cu fabrica CRIS-TIM la cele mai inalte standarde din Romania si are la baza un mix unic de condimente pentru fiecare reteta in parte, ceea ce ofera produselor un gust desavarsit, de o calitate extraordinara.

Super Burger este realizat din 100% carne de vita de calitate premium, Black Angus. Pentru ca obiectivul a fost acela al obtinerii unui produs 100% romanesc, carnea de vita folosita provine de la vaci din rasa Black Angus crescute in Romania. In plus, acesta este singurul burger din vita Black Angus de pe piata care va putea fi achizitionat si in varianta refrigerata (fresh). Carnea de vita Black Angus este recunoscuta datorita aspectului sau marmorat, dat de grasimile dispuse in mod egal pe toata suprafata carnii, care o fac sa devina deosebit de frageda, suculenta si plina de savoare, chiar daca este gatita la temperaturi ridicate. Prin crearea acestei retete CRIS-TIM le ofera clientilor sai posibilitatea de a gati acasa, in propria bucatarie, un preparat care poate fi degustat de obicei doar in restaurante.

Chef Catalin Scarlatescu a creat si o reteta de carnati din carne de porc cu branza Cheddar, unica pe piata din Romania. Carnatii cu branza Cheddar sunt o combinatie savuroasa intre carnea de porc si textura deosebit de cremoasa a celebrei branze Cheddar.
Iar pentru cei care iubesc gustul picant, chef Scarlatescu a creat o reteta speciala de carnati picanti din carne de porc.

Toata gama noua este deja disponibila in distributia directa a Cris-Tim, urmand a fi disponibila si in magazinele Carrefour incepand de sambata aceasta. Noile produse vor fi prezente in mai multe gramaje si tipuri de ambalaje. Astfel, burgerii din carne de vita Black Angus 100%, sunt disponibili in caserole de doi burgeri (fresh), cutii de doi burgeri (congelat), cutii de patru burgeri (congelat) si pungi cu 10 burgeri (congelat). Pentru carnatii picanti din carne de porc, aveti la dispozitie urmatoarele variante: caserola de 500g (fresh), punga vidata de 500g (congelat) si punga vidata de 1kg (congelat). Iar carnatii din carne de porc cu branza Cheddar vor fi disponibili la caserola de 500g (fresh), punga vidata de 500g (congelat) si punga vidata de 1kg (congelat).

Colaborarea dintre CRIS-TIM si chef Catalin Scarlatescu nu se opreste aici. In perioada urmatoare vor fi lansate inca doua produse realizate dupa retete concepute special de celebrul chef: mici din carne de porc, vita Black Angus si oaie, si kebab din carne de vita Black Angus si oaie.

Mai multe detalii despre produse gasiti pe www.cristim.ro.

Cu o istorie de peste 20 de ani, CRIS-TIM este unul dintre liderii pietei romanesti de mezeluri, oferind intotdeauna consumatorilor sai produse sigure, proaspete si savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare si certificate o serie de sisteme de management a calitatii si sigurantei alimentului conform unor standarde internationale: IFS Food, ISO 2000:2005; ISO 14001:2009. Pentru al saptelea an consecutiv, in 2015, CRIS-TIM a primit titlul de Trusted Brand la categoria produse din carne, in urma celui mai important studiu de piata asupra consumatorului in Europa, realizat de revista Readers Digest in 15 tari, printre care si Romania.SaveSave



Poti fi interesat si de