Selgros isi schimba identitatea vizuala


Cu ocazia aniversarii a 15 ani de prezenta pe piata din Romania, Selgros isi schimba identitatea vizuala in urma unui proces complex de rebranding al afacerii, ce a vizat schimbari majore la nivel de business, servicii si comunicare.

selgros logCu ocazia aniversarii a 15 ani de prezenta pe piata din Romania, Selgros isi schimba identitatea vizuala in urma unui proces complex de rebranding al afacerii, ce a vizat schimbari majore la nivel de business, servicii si comunicare.

Selgros Cash&Carry Romania, unul dintre cei mai importanti operatori din comertul romanesc, a finalizat procesul de schimbare a identitatii companiei prin preluarea siglei si a elementelor grafice ale Transgourmet. Demarat in 2014, rebrandingul a urmat achizitiei retelei Selgros de catre Transgourmet Holding AG, al doilea cel mai mare grup cash & carry si comert B2B din Europa. Noua identitate vizuala aduce in atentia clientilor, prin forma si culoare, atributele probate ale Selgros: pasiunea de a face lucrurile din ce in ce mai bine si energia de a excela.

Am valorificat in ultimii ani experienta Transgourmet si am adaptat-o la specificul pietei. Ceea ce este Selgros astazi reprezinta rezultatul unui model de business cu beneficii pentru clienti, a reputatiei construite timp de 15 ani si a curajului de a evolua in permanenta. Multumim actionarului nostru pentru increderea si libertatea de a transforma Selgros Romania intr-o companie dinamica si adaptabila. De asemenea, multumim clientilor, partenerilor si angajatilor nostri pentru ca au fost si sunt alaturi de Selgros, a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry Romania.

Strategia de rebranding a companiei s-a concretizat, in special in ultimul an, intr-un plan de schimbari majore la nivel de business, servicii si comunicare. Selgros a lansat Clubul Profesionistilor, un program de loializare pentru clientii sai din HoReCa. Complementar, compania a deschis un centru de distributie in Bucuresti destinat exclusiv gastronomilor, cu sortimente alimentare, functionale si de curatenie, optimizate in permanenta.

Conceptul de Club al Profesionistilor si Pasionatilor de Bunataturi a devenit locul in care se intalnesc deopotriva pasiunile clientilor si ale angajatilor companiei si unde pasiunea este limbajul comun. Conceptul a fost tradus in modificari ale layoutului de magazin pentru a obtine o structura mai prietenoasa si o expunere mai accesibila. Au fost introduse mini-piete de peste sau de fructe si legume, inclusiv cu specialitati si produse exotice.

Intreaga comunicare functionala, de relationare si de promovare - de brand in ansamblu - a devenit mai umana si mai calda. Iar compania a devenit mai increzatoare sa afirme si sa probeze ceea ce aduce valoare consumatorilor si partenerilor sai: profesionalismul, competenta, calitatea si dedicarea.
Schimbarea identitatii vizuale coincide cu aniversarea a 15 ani de prezenta pe piata locala si de consolidare a pozitiei de partener al profesionistilor. Compania detine in prezent 19 magazine de format mare (10.000 mp suprafata de vanzare) si urmeaza sa inaugureze anul acesta un nou concept de magazin, cu format restrans, la Targu Mures si Alba Iulia.

Selgros Cash&Carry Romania este unul dintre cei mai importanti operatori din comertul romanesc. Compania si-a inceput activitatea pe piata locala in 2001, iar in prezent detine 19 magazine in Bucuresti, Brasov, Iasi, Targu Mures, Oradea, Cluj, Ploiesti, Timisoara, Craiova, Bacau, Galati, Braila, Arad, Suceava si Constanta. Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare retea cash&carry si comert B2B din Europa, cu operatiuni in Elvetia, Franta, Germania, Austria, Polonia, Romania si Rusia.



Poti fi interesat si de