Pe rafturile Billa, mezeluri si carne proaspata sub marca Bun, din Romania!

Pe rafturile Billa, mezeluri si carne proaspata sub marca Bun, din Romania!


Retailerul Billa Romania a introdus, din 11 iunie, in lantul sau de magazine, noi produse 100 % romanesti sub marca proprie 'Bun, din Romania!', in cadrul strategiei de a contribui la dezvoltarea economiei locale, prin parteneriate cu furnizori din diferite zone ale tarii, au anuntat, luni, reprezentanti ai companiei.

billaRetailerul Billa Romania a introdus, din 11 iunie, in lantul sau de magazine, noi produse 100 % romanesti sub marca proprie 'Bun, din Romania!', in cadrul strategiei de a contribui la dezvoltarea economiei locale, prin parteneriate cu furnizori din diferite zone ale tarii, au anuntat, luni, reprezentanti ai companiei.


Marca Bun, din Romania!, include un sortiment imbogatit cu trei noi categorii de lactate, mezeluri si carne proaspata.Extinderea sortimentului face parte din strategia Billa de a contribui la dezvoltarea economiei prin crearea de parteneriate cu mai multi furnizori din diferite zone ale tarii. Peste 50 de noi produse din categoriile fructe, legume,carne proaspata, mezeluri si lactate sunt disponibile, din 11 iunie, in toate magazinele Billa din tara, contribuind astfel la dezvoltarea unei noi directii pentru clientii care isi doresc sa simta din nou Gustul pe care il stim cu totii al produselor romanesti, traditionale, naturale si de calitate, arata un comunicat al Billa.

In 2014 brandul Bun, din Romania! includea fructe si legume din Prahova, Buzau sau Tara Fagarasului, iar in 2015 gama va fi extinsa cu produse din lapte si carne de la producatori din zone cu traditie din Romania. La vitrinele asistate se vor vinde branza de Sibiu, carnati de Plescoi, salam taiat la barda sau carnati tocati din satar. Producatorii care furnizeaza marfa prepara produsele dupa retete autentice din ingrediente de cea mai buna calitate. Crescatorii isi hranesc animalele cu cereale cultivate si recoltate din zona respectiva, iar retetele imbina traditia si respecta cele mai inalte standarde tehnologice.

Succesul initiativei de anul trecut ne-a incurajat sa continuam dezvoltarea gamei Bun, din Romania! cu si mai multe produse naturale romanesti. Am ales cu grija producatori recunoscuti la nivel local si certificati national, respectiv am ales cele mai gustoase produse preparate din ingrediente proaspete, dupa cele mai bune retete. Ne dorim sa ne marim varietatea produselor pentru a raspunde nevoilor clientilor nostri si pentru a ne intoarce in copilarie, la gustul de altadata al alimentelor, arata Sorana Georgia, Director General al Billa Romania.

De asemenea, pana spre finalul anului este planificata dezvoltarea sortimentului Bun, din Romania! cu noi produse din categoria alimentelor de baza, conserve sau dulciuri.Marca Bun, din Romania! este o invitatie pentru a sustine economia locala, dar si un mod prin care Billa Romania incurajeaza clientii sa consume produse romanesti.Reteaua Billa face parte din REWE International AG, lider de piata in Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori. La nivel international, REWE International AG are un numar total de 72.000 de angajati care lucreaza in aproximativ 3.600 de magazine. In 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12,83 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza in retail si turism. In prezent, 323.000 de angajati lucreaza in cadrul REWE Group in 13 tari europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifra de afaceri de peste 48 de miliarde de euro. REWE International AG are sediul central in Wiener Neudorf si opereaza retelele BILLA, MERKUR, BIPA, PENNY si ADEG, precum si numeroase branduri proprii. Compania este de asemenea activa pe piata de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub si PENNY PACKNGO. In plus, REWE International AG opereaza cu succes pe segmentul de supermarketuri in Italia si in alte sapte tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Romania, Rusia, Slovacia si Ucraina.

Billa este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucuresti. In prezent, Billa opereaza 85 de magazine in cele mai importante orase din Romania.



Poti fi interesat si de