Cris-Tim lanseaz? o nou? campanie de comunicare

Cris-Tim lanseaz? o nou? campanie de comunicare


Cris-Tim anun?? o nou? campanie de comunicare pentru gama de produse feliate. Campania se desf??oar? n perioada 18 mai - 7 iunie 2015, la nivel na?ional, pe urm?toarele medii: TV, on-line ?i social-media.Gama de produse feliate se adreseaz?

cristimCris-Tim anun?? o nou? campanie de comunicare pentru gama de produse feliate. Campania se desf??oar? n perioada 18 mai - 7 iunie 2015, la nivel na?ional, pe urm?toarele medii: TV, on-line ?i social-media.Gama de produse feliate se adreseaz?
persoanelor active, care ?i petrec timpul liber f?cnd drume?ii, excursii sau diverse activit??i n natur?. Noile ambalaje cu produse feliate, conservate n mod natural, ofer? por?ia perfect? pentru o gustare n orice mprejurare.


Produsele din gama feliate sunt conservate natural, prin Tehnologia prin nalt? Presiune (HPP), pentru a p?stra caracteristicile organoleptice, nutri?ionale ?i pentru a men?ine prospe?imea original? pe toata perioada de valabilitate. Cris-Tim este singurul produc?tor de mezeluri din Romnia care utilizeaz? Tehnologia prin nalt? Presiune (HPP), o inova?ie n domeniul siguran?ei alimentelor. Aceasta este o modalitate modern? de conservare a alimentelor, gata ambalate ?i etichetate, care utilizeaz? apa rece la o presiune de 6000 de bari. Este un procedeu suplimentar, pe care compania Cris-Tim l folose?te n asigurarea la un nivel nalt al siguran?ei alimentelor ?i prelungirea termenelor de valabilitate.

Pentru cei activi si pasiona?i de mncare bun?, CRIS-TIM a lansat concursul online Ia o gustare n orice mprejurare! care se desf??oar? pn? n data de 7 iunie 2015. Premiile constau n 10 Combine frigorifice ?i 30 Robo?i de buc?t?rie marca Bosch.



Poti fi interesat si de