Cris-Tim se pregateste sa lanseze primele salamuri de Sibiu, in ianuarie

Cris-Tim se pregateste sa lanseze primele salamuri de Sibiu, in ianuarie


Producatorul de mezeluri Cris-Tim se pregateste sa lanseze in luna ianuarie primele salamuri de Sibiu, ceea ce va insemna intrarea pe un nou segment de piata, dupa cum afirma Radu Timis, presedintele grupului Cris-Tim, care se asteapta la o crestere semnificativa a consumului de produse crud-uscate in Romania urmatorii 20 de ani.

radu-timish1Producatorul de mezeluri Cris-Tim se pregateste sa lanseze in luna ianuarie primele salamuri de Sibiu, ceea ce va insemna intrarea pe un nou segment de piata, dupa cum afirma Radu Timis, presedintele grupului Cris-Tim, care se asteapta la o crestere semnificativa a consumului de produse crud-uscate in Romania urmatorii 20 de ani.


Valoarea investitiei se ridica la 2,5 milioane de euro.

In acest an, am investit foarte mult in tot ceea ce inseamna partea de fabricatie si am alocat fonduri importante pentru dezvoltarea capacitatii la crud uscate. Ne-am extins capacitatea de productie special pentru salamul de Sibiu, iar la inceputul lunii ianuarie vom gusta primele produse. Este un capitol nou pentru noi, a declarat pentru revista INDUSTRIA CARNII.RO Radu Timis, presedintele grupului Cris-Tim.
Acesta vorbeste si de un nou mod de ambalare a produselor Cris-Tim, dar si de un alt stil de feliere. De altfel, in acest an, compania a investit in linii de ambalare de ultima ora, dar si in camera presurizata, reusind sa dubleze termenul de garantie al produselor, de la 30 de zile la 60. In 2014 s-a lucrat mult la noua imagine a produselor feliate, atat pe brandul Cris-Tim, cat si pe Matache.

Presedintele Cris-Tim mai spune ca in ultima perioada consumatorii romani si-au schimbat comportamentul de consum, orientandu-se de la produsele cu valoare calitativa redusa spre zona celor cu valoare adaugata mare. Acesta este si motivul pentru care este optimist in ce priveste evolutia segmentului de produse crud-uscate.

Pentru Cris-Tim, 2014 a fost anul investitiilor sustinute in tehnologie si siguranta alimentara, fiind alocate peste opt milioane de euro pentru achizitia de echipamente de ultima generatie si linii de ambalare si procesare a carnii. Grupul Cris-Tim estimeaza pentru 2014 o cifra de afaceri de aproximativ 90 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de 2013, si o rata a profitului operational (EBITDA) de 10%.



Poti fi interesat si de