AGRICOLA, crestere cu 6% a cifrei de afaceri


In prima jumatate a anului 2017,grupul de firme AGRICOLAa inregistrat ocrestere a cifrei de afaceri de 6%fata de perioada similara din 2016, ajungand la 322,658 milioane lei.

agricola salamIn prima jumatate a anului 2017,grupul de firme AGRICOLAa inregistrat ocrestere a cifrei de afaceri de 6%fata de perioada similara din 2016, ajungand la 322,658 milioane lei.


Cresterea cifrei de afaceri este rezultatul cresterilor generate de vanzarile companiilor din grup care realizeaza si comercializeaza produse sub brandul AGRICOLA, exceptie fiind Agricola Magazine SRL (reteaua de magazine AGRICOLA), cu o diminuare a cifrei de afaceri de 8,79%.

Agricola International SA, cea mai importanta companie a grupului AGRICOLA, in care sunt integrate lantul de productie al carnii de pasare ?i operatorul logistic, a inregistrat in primele sase luni o cifra de afaceri similara celei realizate anul trecut, ajungand in prezent la circa 194,980 mil. lei.

Cifra de afaceri se mentine la nivelul anului trecut, in special din cauza diminuarii vanzarilor de furaje catre terti.Vanzarile de carne de pui sunt in stationare din punct de vedere al volumelor (21.200 tone), dar in crestere cu 5,56% din punct de vedere valoric, comparativ cu perioada similara din 2016, pe fondul obtinerii unui pret mediu mai bun la carnea de pasare, datorat structurii de vanzare (mai multe produse diferentiatoare -PuiuI Fericit, Pui Familist, Pui Antistres) si a pieselor din carne de pui cu valoare adaugata mare (transate, dezosate, gama Usor de Gatit, s.a.),declara Grigore Horoi, presedintele AGRICOLA Bacau.

Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut in primele 6 luni cu 10%,ajungand la 55,661 mil. lei,in conditiile incarevanzarile la categoria salamuri crud-uscaterealizate au inregistrat o crestere 7% in valoare, respectiv 5% in volum.In acelasi timp, grupa salamurilor fiert-afumate inregistreaza o crestere a volumelor de 16,5%, respectiv o crestere valorica de aproape 19%.

Mentinem tendinta de crestere la grupa salamurilor crud-uscate, unde suntem lideri de piata, Salamul de Sibiu AGRICOLA fiind in continuare lider detasat in segment, precizeaza Grigore Horoi.

Categoria semipreparate ?i produse de tip ready-meal, obtinute la fabrica Europrod, a inregistrat in primele 6 luni o cre?tere a cifrei de afaceri de 18,75% (20,341 mil. lei). Vanzarile acestor produse au inregistrat o crestere in volume de 7%, in special din exporturi in tarile UE.

La ouale proaspete, obtinute la Avicola Lumina Constanta, s-a inregistrat in primul semestru al anului o crestere de 0,5% a vanzarilor volumice (30,818 mil. oua), dar si o crestere valorica de 18% datorata revenirii pretului mediu al acestui produs la un nivel normal.



Poti fi interesat si de