Carrefour Romania sustine producatorii romani


Strategia Carrefour are ca axa principala dezvoltarea parteneriatelor cu comerciantii si producatorii locali, motiv pentru care compania este in permanenta cautare de noi cai prin care poate ajuta economia locala, satisfacand, totodata, nevoile si preferintele clientilor. O actiune importanta pentru a sustine economia din Romania este colaborarea cu producatorii romani. La ora actuala Carrefour are aproximativ 1.500 de furnizori cu care colaboreaza.

aaaaaaaaaaaaaaaStrategia Carrefour are ca axa principala dezvoltarea parteneriatelor cu comerciantii si producatorii locali, motiv pentru care compania este in permanenta cautare de noi cai prin care poate ajuta economia locala, satisfacand, totodata, nevoile si preferintele clientilor. O actiune importanta pentru a sustine economia din Romania este colaborarea cu producatorii romani. La ora actuala Carrefour are aproximativ 1.500 de furnizori cu care colaboreaza.
O alta actiune foarte importanta pentru dezvoltarea economiei romanesti si la care contribuie Carrefour este dezvoltarea Marcilor Proprii in Romania. Din cei aproximativ 1.500 de furnizori colaboratori, cu sute dezvoltam produsele Marca Proprie Carrefour in Romania. In prezent, peste 90% din produsele alimentare Marca Proprie Carrefour vandute in magazinele companiei sunt fabricate in Romania. Beneficiile pentru consumatori sunt, in primul rand, de ordin economic, acestea fiind mai ieftine cu minimum 20% decat produsele marcilor foarte cunoscute. Din acest proiect se naste un lant de beneficii atat pentru Carrefour cat si pentru consumatorul direct sau producator.Un alt proiect important este reprezentat de Filiera Calitatii Carrefour pentru carne de porc, pastrav, cartofi ?i morcovi.

Produsele distribuite sub acest brand sunt obtinute prin activitati responsabile, care asigura protectia solului si a mediului, acestea fiind 100% provenite din agricultura locala. Calitatea produselor este garantata prin monitorizarea atenta a intregului proces de crestere a animalelor si legumelor. Cea mai noua actiune se refera la parteneriatul cu Asociatia Bio Romania care a permis accesul consumatorilor, incepand cu 31 iulie 2013, la produsele membrilor asociatiei. Produsele sunt procesate chiar in satele Romaniei, din fructe si legume, miere si verdeturi crescute in mod traditional, respectand totodata reglementarile europene privind calitatea produselor bio.



Poti fi interesat si de