Carrefour Romania are incredere in comertul online cu alimente

Carrefour Romania are incredere in comertul online cu alimente


Grupul Carrefour a aratat ca are incredere in dezvoltarea accelerata a comertului online cu produse alimentare din Romania si a investit multi bani intr-un proiect de pionierat pentru piata locala, respectiv primul magazin virtual pentru alimente si produse de larg consum, a declarat pentru Agerpres, directorul comercial al Carrefour Romania, Vlad Ardeleanu.

carrefour12Grupul Carrefour a aratat ca are incredere in dezvoltarea accelerata a comertului online cu produse alimentare din Romania si a investit multi bani intr-un proiect de pionierat pentru piata locala, respectiv primul magazin virtual pentru alimente si produse de larg consum, a declarat pentru Agerpres, directorul comercial al Carrefour Romania, Vlad Ardeleanu.
Au fost foarte multi bani investiti in acest business-unit (magazinul online pentru produse alimentare si de larg consum - n.r.) si, evident, atunci cand aduci bani din exterior pentru investitii in Romania trebuie sa justifici foarte bine de ce faci lucrul acesta. Si cei care incearca sa vada cat de bine esti pregatit si daca stii ce vei face cu banii, iti pun tot felul de intrebari, care de care mai dificile, astfel incat sa-ti dea posibilitatea sa-ti sustii proiectul si sa-ti convingi interlocutorii ca merita sa-ti dea banii respectivi si sa investeasca in Romania (...) Grupul ne-a dat posibilitatea sa investim acesti bani in Romania, in acest serviciu inovativ, ceea ce credem ca este un semnal meritoriu in privinta increderii in ceea ce facem si, bineinteles, in piata locala, a spus directorul comercial al Carrefour Romania.

In legatura cu perspectivele pietei romanesti de vanzari online pentru produse alimentare, Vlad Ardeleanu a subliniat ca se anticipeaza o evolutie accelerata, dat fiind specificul local.
Daca in Marea Britanie vanzarile online de produse proaspete si food reprezinta 5,6% din total retail, in Franta este 1,6%, in Spania - 0,8% si 0,6% - in Italia, media europeana se situeaza pe la 1,5%.
Credem ca, in Romania, comertul online pentru food va depasi nivelul de 1% in urmatorii doi ani, data fiind capacitatea romanilor de a accepta inovatia si de a reusi ca, intr-o perioada scurta de timp, sa atinga si sa depaseasca performantele realizate in piete mai dezvoltate, a subliniat directorul comercial al Carrefour Romania.

Carrefour a lansat primul in Romania un site de cumparaturi online cu livrare la domiciliu pe partea de produse alimentare si de larg consum - o nisa in retail, aproape deloc explorata pana acum. Formula beta a portalului a fost testata incepand din 15 aprilie, iar in 25 iulie magazinul a fost anuntat oficial, in cadrul unei conferinte de presa, ca fiind pe deplin functional.
Circa 10.000 de produse, la preturile din hypermarket, pot fi comandate prin site-ul www.carrefour-online.ro si sunt livrate la domiciliul clientului, de luni pana sambata, deocamdata doar in Bucuresti si in zonele limitrofe, taxa de transport fiind de 15 lei. Sunt 17 categorii de produse, de la fructe, legume, carne, peste, lactate, bacanie si bauturi pana la mici articole de uz casnic. Comanda minima este de 150 lei, iar plata se face exclusiv prin card.



Poti fi interesat si de