O noua cultura creste calitatea suncii fierte


Cultura de protectie SafePro ImPorous limiteaza formarea orificiilor in produsele fierte din carne, cu muschi intreg. Orificiile sau porii apar in cea mai mare parte, ca rezultat al metabolismului unor bacterii de degradare, ce produc gaz. Noua cultura de la Chr. Hansen ofera o solutie segmentului de 20 milioane de tone de carnuri fierte, ce experimenteaza probleme calitative de tipul formarii de orificii - in sunci sau produse din muschi intregi.

cookedCultura de protectie SafePro ImPorous limiteaza formarea orificiilor in produsele fierte din carne, cu muschi intreg. Orificiile sau porii apar in cea mai mare parte, ca rezultat al metabolismului unor bacterii de degradare, ce produc gaz. Noua cultura de la Chr. Hansen ofera o solutie segmentului de 20 milioane de tone de carnuri fierte, ce experimenteaza probleme calitative de tipul formarii de orificii - in sunci sau produse din muschi intregi.
Formarea porilor poate fi observata din timp in timp, iar cauza lor a fost un mister pentru industrie. Chr. Hansen si-a dorit sa elucideze aceasta necunoscuta si in colaborare cu Universitatea Hohenheim din Stuttgart, Germania, vinovatul a fost identificat. Acest proces este documentat printr-o lucrare stiintifica a declarat John Jensen, Marketing Director, Meat Cultures, Chr. Hansen.

Bunele practici de productie si materiile prime de calitate ridicata pot remedia situatia intr-o masura, dar cu ajutorul noilor culturi de protectie de la Chr. Hansen, SafePro ImPorous, procesatorii de carne pot mai mult decat sa reduca formarea porilor, fara a schimba procesul calitatea crescuta a produselor fierte din muschi intregi conduce la reducerea rebuturilor (sau a re-procesarilor). Acest aspect aduce atat un beneficiu financiar cat si mai multa responsabilitate fata de mediu. Un alt aspect major este cresterea deciziei de cumparare a consumatorilor.

Gustul si aspectul sunt cruciale atunci cand consumatorii decid sa achizitioneze un anumit produs. Initial, aspectul este foarte important, dar daca gustul nu se ridica la asteptari, consumatorii nu vor mai achizitiona acelasi produs a subliniat John Jensen. In cadrul testelor senzoriale triunghiulare desfasurate in cadrul Universitatii din Stuttgart, suncile tratate cu SafePro ImPorous au fost preferate (88% decizii pozitive de cumparare) fata de produsul netratat (20% decizii pozitive de cumparare). Chr. Hansen lanseaza acest nou produs la o scara globala, de si initial s-a considerat ca pietele principale de lansare sunt Europa Centrala si de Est. Suntem increzatori ca acest lucru ne va creste vanzarile si ne va permite sa penetram noi segmente de piata, a concluzionat John Jensen.



Poti fi interesat si de