1 iunie, ziua Micului Romanesc


Campania de sustinere a Micilor Romanesti inceputa in data de 1 Mai a luat sfarsit pe 1 Iunie 2013, prin incheierea unui Protocol de colaborare intre Asociatia Romana a Carnii ARC, Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania AMRCR, Ministerul Sanatatii, Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentului ANSVSA si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului ANPC. Prin protocol se stabileste modul in care aceste institutii vor colabora intre ele in perioada urmatoare, pana la luarea de catre Comisia Europeana a unei decizii finale in legatura cu produsul alimentar "mici".

mici1iunieCampania de sustinere a Micilor Romanesti inceputa in data de 1 Mai a luat sfarsit pe 1 Iunie 2013, prin incheierea unui Protocol de colaborare intre Asociatia Romana a Carnii ARC, Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania AMRCR, Ministerul Sanatatii, Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentului ANSVSA si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului ANPC. Prin protocol se stabileste modul in care aceste institutii vor colabora intre ele in perioada urmatoare, pana la luarea de catre Comisia Europeana a unei decizii finale in legatura cu produsul alimentar "mici".

Pe langa rezolvarea problemei punctuale legate de mici, credem ca cel mai important aspect aratat in timpul desfasurarii campaniei de sustinere, a fost acela al unitatii nationale. Astfel producatorii romani de carne, autoritatile statului, consumatorii, actorii mediului politic si mass media, indiferent de orientarea lor politica, au avut o voce comuna, in sensul sustinerii unui produs romanesc. Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc APAR doreste sa multumeasca tuturor celor implicati in campania de sustinere a Micului Romanesc.

Implicarea autoritatilor statului roman, de la cel mai inalt nivel, in sprijinirea producatorului roman este un fapt demn de laudat. Credem ca ar trebui folosit exemplul de fata si in abordarea altor subiecte de interes national. Toata campania a avut o maniera pozitiva de abordare, oferind variante de lucru si solutii spre analiza. Consideram ca aceasta cale este singura prin care Romania poate sa devina un nume important in Europa. Sa spunem un stop hotarat abordarilor negative, defaimarii produselor romanesti si punerii de etichete defavorabile producatorilor romani, indiferent de domeniu de activitate.



Poti fi interesat si de