Vascar, o noua indentitate vizuala


Vascar vine in intampinarea consumatorilor cu o indentitate creativa si cu un concept nou pentru reorganizarea portofoliului de produse.

vascar2Vascar vine in intampinarea consumatorilor cu o indentitate creativa si cu un concept nou pentru reorganizarea portofoliului de produse.
Pastrand aceleasi standarde de calitate, brandul Vascar devine, sub sloganul Vascar, suflet de bucatar, un brand umbrela pentru toate produsele din carne de pui, de porc, de vita, din carne mixta, cat si pentru brandul de mancaruri Moldova in bucate. Noul logo adoptat afirma promisiunea brandului pentru traditie si totodata reflecta atentia companiei pentru un stil de viata modern.

Gustul traditional, calitatea ingredientelor si a serviciilor noastre sunt criterii de referinta pentru noi. Aceste valori se afla si la baza brandului Vascar, ritualul prepararii produselor fiind similar cu cel al unui maestru-bucatar. Mai mult, din dorinta de a veni in intampinarea consumatorilor cu un concept nou, modern si placut, am creat, pentru brandul Vascar o noua identitate vizuala care reflecta foarte bine grija cu care pregatim fiecare produs pentru consumatorii nostri, a declarat Vlad Ciuburciu, Director Marketing Vascar SA.

Fiind un brand modern, cu istorie, brandul Vascar functioneaza atat ca brand corporate, cat si ca brand de produs si retail. Mai mult, intelegand rolul important pe care il indeplineste, compania isi respecta angajamentul de a educa consumatorii sa urmeze o dieta echilibrata, care sa includa si produse preparate pe baza de carne.

Infiintata in Vaslui in anul 1984, Vascar este o companie orientata spre realizarea unui flux de productie optim, incepand cu transarea carnii de porc, vita si oaie si continuand cu prepararea acesteia in mezeluri, pate, carne presata si mancaruri gatite pe baza de carne, in vederea comercializarii acestora la nivel national, catre consumatorii finali si intermediari.
Compania detine 18 magazine proprii si un numar de peste 130 de sortimente de preparate din carne dintre care 38 sortimente de conserve si 18 produse atestate traditional.



Poti fi interesat si de