Cris-Tim a investit 7 milioane de euro pentru eliminarea E-urilor

Cris-Tim a investit 7 milioane de euro pentru eliminarea E-urilor


Cris-Tim, unul dintre cei mai importanti procesatori de carne din Romania, a investit 7 milioane de euro in proiectul Eticheta curata.

etich cristimCris-Tim, unul dintre cei mai importanti procesatori de carne din Romania, a investit 7 milioane de euro in proiectul Eticheta curata.
Incepand din luna mai, mezelurile brandului nu vor mai contine gluten, amidon, MDM, soia, coloranti sintetici sau monoglutamat de sodiu adaugat, datorita tehnologiilor nou-introduse in exclusivitate in Romania, se arata intr-un comunicat al companiei.

Produsele Cris-Tim au de acum pe ambalaj marca Eticheta Curata, care semnaleaza acesta inovatie absoluta in industria alimentara in Romania.

Datorita investitiilor in tehnologie si imbunatatiirii la nivel de reteta conform celor mai noi tendinte alimentare la nivel local si global, produsele contin acum mai multa carne, mai multi aminoacizi esentiali si prezinta o siguranta alimentara sporita, mai scrie in comunicat. Acest lucru a fost posibil datorita implementarii unei tehnologii care foloseste inalta presiune (HPP), cea mai noua si naturala metoda de pastrare a prospetimii. Aceasta foloseste apa rece aplicata cu presiune inalta, de 6000 de bari timp de 3 minute peste produsele ambalate. Prin acest proces, Tehnologia HPP exercita un proces care distruge microorganismele daunatoare si elimina un numar considerabil de aditivi chimici, pastrand in acelasi timp savoarea produsului.

Toata aceasta tehnologie inteligenta permite in mod natural ca produsele sa se pastreze proaspete si gustoase mai mult timp.

Proiectul a fost implementat atat in zona produselor din carne, cat si pe partea articolelor ready-meal sau lactate si vin, segmente pe care Cris-Tim este activ. Investitia de sapte milioane de euro a fost sustinuta prin credit bancar si a fost directionata spre achizitia de utilaje, procesare, ambalare si logistica.

De cand am pornit la drum cu aceasta companie, am sustinut ca fiecare produs Cris-Tim cumparat este o invitatie pentru consumator de a sta la masa cu mine si cu familia mea. Cu aceasta inovatie majora pe care Cris-Tim o aduce pe farfuriile romanilor, vrem sa le demonstram ca ce e bun si gustos poate fi si sanatos. Stim ca pare de necrezut, dar produsele cu Eticheta Curata sunt rezultatul unui efort de cercetare si investitie in procesul de productie si la nivel de reteta, tocmai pentru a oferi acelasi gust savuros, fara nicio grija pentru sanatatea consumatorilor. Vreau sa multumesc cu aceasta ocazie atat angajatilor Cris-Tim, care au lucrat intens in ultimii ani la acest proiect, cat si partenerilor nostri care s-au aliniat la cerintele noastre indraznete. In acest moment credem ca am reusit o mare schimbare in slujba consumatorilor si ii invitam sa incerce produsele Cris-Tim cu Eticheta Curata la raft!, a spus Radu Timis, presedinte si fondator Cris-Tim.



Poti fi interesat si de