VASCAR: 2016, anul valorificarii gamei Moldova in Bucate

VASCAR: 2016, anul valorificarii gamei Moldova in Bucate


2016 a fost un an prosper si pentru Vascar, unul dintre principalii producatori de preparate de carne si conserve din Romania, in contextul in care consumatorul roman s-a orientat spre produse de calitate, fiind dispus sa aloce un buget mai mare cumparaturilor de alimente, ne-a explicat Vlad Ciuburciu, director marketing Vascar.

vascar valorificare2016 a fost un an prosper si pentru Vascar, unul dintre principalii producatori de preparate de carne si conserve din Romania, in contextul in care consumatorul roman s-a orientat spre produse de calitate, fiind dispus sa aloce un buget mai mare cumparaturilor de alimente, ne-a explicat Vlad Ciuburciu, director marketing Vascar.

In 2016, am inregistrat o crestere de 12% a cifrei de afaceri fata de 2015. Cea mai semnificativa evolutie se refera la segmentul preparatelor din carne, unde vanzarile au crescut cu 16% fata de anul precedent. Anul trecut, am inregistrat o crestere de peste 50% a vanzarilor la produsele taranesti din gama premium Moldova in Bucate produse de calitate superioara, preparate cu condimente naturale dupa retete traditionale. De asemenea, vanzarile la conserve au fost cu 10% mai mari in 2016 fata de anul trecut, a declarat acesta.

De asemenea, in 2016, Vascar a investit si in lantul de magazine proprii.

Anul trecut, am relocat magazinele din Galati si Tecuci, am deschis primul concept store in Bacau, am modernizat o parte din magazinele din retea, iar in 2017 avem planuri mari in ceea ce priveste deschiderea de noi magazine, a afirmat Vlad Ciuburciu.
Prezent anul trecut la cele mai importante targuri internationale pe industria alimentara, Vascar va continua pe aceeasi directie si in 217.

Sunt unele targuri importante pentru industrie, la care trebuie sa fii prezent. In acelasi timp, in unele cazuri e mai bine sa mergi ca simplu vizitator, sa iei pulsul trendurilor si sa iti creezi contacte valoroase din domeniu; nu neaparat sa fii prezent cu un stand propriu. Asadar, vom participa, bineinteles, la o serie de targuri de profil relevante, insa, mai important, ne vom concentra atentia pe noua strategie de export, a adaugat directorul departamentului marketing de la Vascar.

Care sunt cele mai apreciate produse din portofoliul companiei aflati in numarul 51 al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de