O noua campanie pentru produsele ready-meal de la Cris-Tim

O noua campanie pentru produsele ready-meal de la Cris-Tim


Cris-Tim a lansat brandul de produse gata gatite, Bunatati, sustinut de o campanie complexa TV, online si outdoor, a anuntat producatorul de produse din carne.

produse cris timCris-Tim a lansat brandul de produse gata gatite, Bunatati, sustinut de o campanie complexa TV, online si outdoor, a anuntat producatorul de produse din carne.
Cu un nou design atractiv si cu o varietate de peste 150 de produse la raft, Bunatati de la Cris-Tim atrage prin retete deosebite. Astfel, ajung pe mesele romanilor produse delicioase din categoriile salate, gratare, meniuri si supe. Gama de produse contine si retete de post, iar ambalajele pot fi incalzite in cuptorul cu microunde.

Cu o istorie de peste 24 de ani, Cris-Tim este liderul pietei romanesti de mezeluri, oferind intotdeauna consumatorilor sai produse sigure, proaspete, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare si prin sistemele de management al sigurantei alimentului (ISO 22000:2005) si al protectiei mediului (ISO 14001: 2004).SaveSaveSave



Poti fi interesat si de