Caroli isi extinde portofoliul de produse


Caroli Foods Group, liderul pietei de mezeluri din Romania, lanseaza o noua oferta completa pentru consumatori in categoria Salam si isi extinde portofoliul cu 3 salamuri Caroli cu Extra Calitate si cu mai mult de 80% carne. Incepand cu luna august oferta Caroli la raft va include Salam Victoria EXTRA 80% carne, Salam Sandvis EXTRA 80% carne si Salam cu Sunca EXTRA 90% carne.

caroli zCaroli Foods Group, liderul pietei de mezeluri din Romania, lanseaza o noua oferta completa pentru consumatori in categoria Salam si isi extinde portofoliul cu 3 salamuri Caroli cu Extra Calitate si cu mai mult de 80% carne. Incepand cu luna august oferta Caroli la raft va include Salam Victoria EXTRA 80% carne, Salam Sandvis EXTRA 80% carne si Salam cu Sunca EXTRA 90% carne.

Extinderea portofoliului in categoria Salam a celor trei noi sortimente EXTRA a fost gandita ca urmare a interesului crescut pe care consumatorii nostri au acordat-o produselor cu muuuuulta carne. Aceste produse sunt create special pentru mamele care apreciaza carnea ca fiind un aliment foarte important pentru o crestere armonioasa si cauta produsele cu EXTRA CALITATE care sa corespunda exigentelor lor in ceea ce priveste aceasta categorie. Vorbim despre produse cu extra calitate, nascute din interesul tot mai crescut al consumatorilor pentru alimente cu continut ridicat de carne si garantate ca atare. Lansam aceasta initiativa si in categoria de salam datorita raspunsului foarte pozitiv pe care l-am primit in prima jumatate de an din partea consumatorilor din cadrul categoriei de Cremwursti, cu privire la noua reteta de cremwursti cu 80% carne sub brandul Caroli. Campania organizata pentru Cremwurstii Caroli cu 80% carne a venit ca un raspuns la nevoile consumatorilor care sunt grija noastra principala in tot ceea ce tine de activitatea companiei, fie ca investim in tehnologie, fie ca lansam un produs nou", a declarat Ana Maria Bajan, Director de Marketing al Caroli Foods Group.

Campania de comunicare a acestei noi oferte a avut la baza un studiu realizat in randul mamelor ai caror copii au varste cuprinse intre 4 si 12 ani. Potrivit acestui studiu, mamele considera carnea ca fiind un aliment foarte important pentru o crestere armonioasa, iar cremwurstii se afla in topul preferintelor alimentare ale copiilor. Conceptul campaniei Servetel stie a luat nastere din ADN-ul brandului si a fost comunicat atat in mass media, in principal TV, cat si in social media intr-un mod foarte creativ, educativ si distractiv prin intermediul Servetelului Carolino : Mamele pot sta acum linistite, Cremwurstii Caroli au 80% carne . Astfel, brandul Caroli a venit cu un produs care sa raspunda nevoilor mamelor, prin continutul mare de carne. Venind in intampinarea nevoilor consumatorilor mai multa carne in produsele Caroli, consumatorii ne-au rasplatit eforturile prin alegerea pe care au facut-o, plasand Brand-ul Caroli ca leader detasat in categoria de Cremwursti devenind prima alegere a consumatorului din Romania (pe baza datelor Nielsen Iunie 2015, KAI). Ne-ar bucura foarte mult daca am primi un raspuns la fel de pozitiv si din partea consumatorilor din categoria de salam care vor aprecia produsele EXTRA de la Caroli, cu mai mult de 80% carne, a declarat Ana Maria Bajan, Director de Marketing al Caroli Foods Group.

Noua oferta de salamuri Caroli cu EXTRA calitate este lansata tot cu ajutorul Servetelului Carolino, personajul care a luat nastere din ADN-ul brandului in prima jumatate a anului acesta. Indragit atat de copii, cat si de mamici, Servetelul Carolino are rolul de a comunica beneficiile acestor produse. Totodata, Servetelul Carolino s-a dovedit a fi un ajutor de nadejde la masa, iar parintii stiu ca se pot baza pe atributele Servetelului Carolino in orice situatie pentru caServetel stie!

Produsele sunt realizate in fabrica de la Pitesti a producatorului, in conformitate cu cele mai inalte stadarde europene de productie, reunind experienta celor 20 de ani de activitate pe piata din Romania cu expertiza Campofrio Food Group, partenerul Caroli Foods in Romania si liderul european din industrie.

Caroli Foods Group detine certificarile de siguranta si calitate ISO 9001:2008, HACCP si International Food Standard (IFS) versiunea 6, mentiunea Higher Level, unul dintre cele mai inalte standarde care atesta siguranta alimentului si calitatea produsului prin respectarea stricta a legislatiei europene din domeniul alimentar.

Intreaga gama de salamuri EXTRA: Caroli Salam Victoria EXTRA 80% carne, Caroli Salam Sandvis EXTRA 80% carne, Caroli Salam cu Sunca EXTRA 90% carne este disponibila in magazine incepand cu luna august si poate fi usor identificata prin intermediul etichetelor noi.

Aditional, aceste salamuri vor fi comunicate in cadrul unei campanii integrate ce va cuprinde atat difuzarea unui spot dedicat pe cele mai importante statii TV, in digital si social media, cat si prin plasarea materialelor de comunicare la rafturile magazinelor.



Poti fi interesat si de