Agricola investeste 700 mii euro intr-o campanie integrata

Agricola investeste 700 mii euro intr-o campanie integrata


Grupul de firmeAgricola a demarat o noua campanie de imagine, care va include 3 spoturi TV, online, social media, PR si campanii la raft in Key Accounts, cu un buget de 700.000 euro.

agricolaGrupul de firmeAgricola a demarat o noua campanie de imagine, care va include 3 spoturi TV, online, social media, PR si campanii la raft in Key Accounts, cu un buget de 700.000 euro.

Campania Mese de poveste se va desfasura pe parcursul intregului an si vizeaza categoriile de produse ale companiilor din grupul Agricola: carne de pasare (Agricola Interna?ional SA), salamuri crud uscate (SALBAC SA) si semipreparate si produse tip ready-meals (EUROPROD SA).

Alaturi de indicatorii de performan?a pe care ii vizam pentru acest an, continuam investi?iile masive in diferen?ierea si consolidarea brandului AGRICOLA pe pia?a autohtona. Sunt sigur ca aceasta campanie va face apel atat la latura emo?ionala a consumatorilor fideli ai produselor AGRICOLA, intrucat descrie povesti firesti si totodata pre?ioase din via?a, dar in acelasi timp va fi si un suport informativ util pentru clien?i, prin relansarea site-ului nostru, unde sunt disponibile informa?ii variate despre toate produsele noastre, inclusiv valorile nutri?ionale ale acestora, a declarat Grigore Horoi, presedintele AGRICOLA Bacau.

Campania Mese de poveste va include trei spoturi TV care au in centru povesti emo?ionante si povesti amuzante, povesti despre importan?a coeziunii familiei si prietenilor in jurul mesei, valoare tradi?ionala si in acelasi timp contemporana. Aceste povesti vor fi regasite de consumatori si prin intermediul POSM-urilor, noului site AGRICOLA, paginii de Facebook Creator de Pofta, dar si prin diverse activari si surprize in magazine.

Campania este dezvoltata alaturi de agen?iile WOPA (crea?ie), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) si Rogalski Damaschin PR (PR si social media). Spoturile TV pot fi urmarite pe canalul YouTube dedicat.

Grupul de firme AGRICOLA a inregistrat in 2014 o cifra totala de afaceri de circa 617 mil. lei (aprox. 138,5 mil. euro), cu 4% mai mare decat cea inregistrata anul precedent. Pentru anul 2015 Agricola isi propune o men?inere a cantita?ilor totale vandute la carnea de pasare, in contextul unei dublari a vanzarilor de Pui Fericit si o crestere semnificativa a vanzarii de produse din carne de pasare cu valoare adaugata mare (transate si dezosate), precum si o crestere de 10% la mezeluri, semipreparate si oua pentru consum.

Agricola este unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui din Romania si principalul exportator din aceasta categorie. In septembrie 2014. a implinit 22 de ani de la infiintare.



Poti fi interesat si de