Studiu despre piata mezelurilor, prezentat de Mercury Research la Seminarul IC

Studiu despre piata mezelurilor, prezentat de Mercury Research la Seminarul IC


Compania de cercetare a pietei Mercury Research va particita la Seminarul Integrat INDUSTRIA CARNII, eveniment ce se va desfasura in perioada 19-20 noiembrie 2014, la Rin Grand Hotel Bucuresti.

logo-mercuryresearch1Compania de cercetare a pietei Mercury Research va particita la Seminarul Integrat INDUSTRIA CARNII, eveniment ce se va desfasura in perioada 19-20 noiembrie 2014, la Rin Grand Hotel Bucuresti.


In cadrul acestui eveniment, Ingrid Lambru, Marketing Director Mercury Research, va prezenta studiul sindicalizat ColdCutsInfoKit, care analizeaza principalele dimensiuni ale pietei de mezeluri: segmentele de consumatori si structura pietei, obiceiurile de consum si cumparare, analiza liniilor de produs, performanta marcilor si a comunicarii.

Pentru jucatorii din industria mezelurilor, fiecare zi e o noua provocare. Activitatea lor se desfasoara intr-o piata puternic fragmentata regional, cu presiune crescuta din partea comertului modern. Astfel, cei care utilizeaza informatii despre consumatori si performanta marcilor, ce pot fi folosite pentru strategia de marketing si mixul de marketing, detin un avantaj competitiv in fata celorlalti.

Avand drept tema generala Reinventarea industriei carnii de la A la Z, cea de-a IV-a editie a Seminarului Integrat INDUSTRIA CARNII.RO aduce in prim plan un mesaj care indeamna la o analiza pragmatica a industriei carnii din Romania, din perspectiva dezvoltarii unui numar tot mai mare de afaceri integrate, care sa urmeaze intreg lantul de productie de la furca la furculita. Realitatile industriei carnii din Romania vor fi dezbatute de cei mai importanti lideri de piata din sectorul agro-alimentar, alaturi de cele mai reprezentative institutii ale statului si reprezentantii asociatiilor profesionale.



Poti fi interesat si de