Campofrio sprijina dezvoltarea prin sport a copiilor din 13 comunitati defavorizate din judetul Dolj

Campofrio sprijina dezvoltarea prin sport a copiilor din 13 comunitati defavorizate din judetul Dolj


Campofrio Romania finanteaza modernizarea dotarilor sportive pentru scolile a 13 comunitati defavorizate din judetul Dolj, printr-un parteneriat realizat cu World Vision Romania. Astfel, incepand din aceasta iarna, 1500 de copii din aceste comunitati vor beneficia de conditii si echipamente optime, care ii vor ajuta in evolutia lor sportiva.

campofrio1Campofrio Romania finanteaza modernizarea dotarilor sportive pentru scolile a 13 comunitati defavorizate din judetul Dolj, printr-un parteneriat realizat cu World Vision Romania. Astfel, incepand din aceasta iarna, 1500 de copii din aceste comunitati vor beneficia de conditii si echipamente optime, care ii vor ajuta in evolutia lor sportiva.


Aflat deja la al doilea parteneriat de sprijinire a programului Donator de Viitor, demarat de World Vision Romania, Campofrio incurajeaza dezvoltarea prin sport a copiilor din comunitatile incluse in program, donand 16% din veniturile realizate in perioada 18 iunie- 12 iulie 2014 in reteaua magazinelor Mega Image, in cadrul promotiei Campofrio Champions. Veniturile donate vor fi folosite pentru achizitionarea de echipamente sportive pentru cei 1500 de elevi de gimnaziu din 13 comunitati doljene: Argetoaia, Belot, Brabova, Bralostita, Breasta, Bucovat, Carpen, Cernatesti, Cotofeni, Plesoi, Predesti, Scaesti si Varvoru de Jos.

Campofrio sustine un stil de viata sanatos, iar miscarea este, pe langa alimentatie, unul dintre cei mai importanti factori care contribuie la o stare buna de sanatate. Mai mult decat atat, pentru copiii sprijiniti de World Vision sportul poate fi o cale de a depasi provocarile cu care se confrunta si de a dezvolta, practic, odata cu dezvoltarea lor, comunitatile din care fac parte. Ne bucuram enorm ca putem contribui astfel la sprijinirea acestor copii talentati alaturi de consumatorii nostri, care au ales sa sustina prin achizitia lor viitorii campioni ai nostri. E un bine comun, la care am contribuit si credem ca unindu-ne mai multi in jurul acelorasi valori putem realiza multe lucruri marete, a declarat Andra Botan, Senior Category & Communication Manager, Campofrio Romania.

Suntem bucurosi sa continuam parteneriatul cu Campofrio si sa ajutam impreuna copiii mai putin norocosi din mediul rural. La finalul anului trecut 15,000 de copii din cateva judete au primit produse Campofrio. Pentru ca sanatatea reprezinta una dintre directiile noastre de actiune principale si pentru ca, prin tot ceea ce facem, incurajam un stil de viata sanatos, am ales impreuna cu partenerul nostru ca de aceasta data sa sustinem sportul. Sportul este foarte important pentru dezvoltarea echilibrata a copiilor. Din pacate, prea putine scoli de la sat au conditii firesti pentru desfasurarea activitatilor sportive - sali sau terenuri amenajate, echipament corespunzator etc. De aceea, am decis sa ajutam copiii din comunitatile doljene inscrise in programul Donator de Viitor sa faca sport - astfel ii sustinem pe actualii campioni si pe cei viitori. In Dolj avem deja, de altfel, o echipa de fete campioana nationala la oina. Cu siguranta exista multi alti copii talentati care, in timp, se vor putea transforma in sportivi redutabili,afirma Oana Serban, PR & Communication Manager, World Vision Romania.

Grupul Caroli Foods a devenit liderul pietei de mezeluri proaspete din Romania prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pietei de produse procesate din carne din Europa si un important jucator global in domeniu. In prezent, grupul detine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro si Sissi.

World Vision este o organizatie crestina, care desfasoara programe de interventie umanitara de urgenta, de dezvoltare comunitara si advocacy punand in centrul activitatii bunastarea copilului. (Foto: Mugur Varzariu, Ambasador World Vision Romania).



Poti fi interesat si de