Vanzari duble pentru Crenvurstii Martinel


H&E Reinert relanseaza in luna august Crenvurstii Martinel, cu o noua imagine la raft, mai atractiva, mai vizibila, dar si cu un gramaj mai mare (180g), raspunzand astfel solicitarilor consumatorilor.

martinel-crenvursti11H&E Reinert relanseaza in luna august Crenvurstii Martinel, cu o noua imagine la raft, mai atractiva, mai vizibila, dar si cu un gramaj mai mare (180g), raspunzand astfel solicitarilor consumatorilor.

De altfel, comparativ cu anul 2010, anul lansarii, vanzarile de Crenvursti Martinel s-au dublat in volum. Si in ce priveste gama Martinel, vanzarile s-au marit in fiecare an, in 2013 fiind inregistrat un avans de 11% fata de anul anterior.

Martinel este o gama reprezentativa pentru grupul H&E Reinert, ce a fost foarte bine primita de catre consumatorii din Romania, inca de la lansarea primelor produse, iar ca dovada stau vanzarile ce au inregistrat cresteri constante de la an la an. In 2013 vanzarea pentru aceasta gama, comparativ cu anul precedent, a inregistrat cresteri in volum de 11 % si de 29 % raportat la cifra de afaceri. Crenvurstii Martinel au inregistrat si ei cresteri constante, iar comparativ cu anul 2010, anul lansarii, volumele vandute pentru acest produs s-au dublat. Fiind o gama special creata pentru copii, trebuie sa fim foarte atenti la fiecare aspect ce tine de produs, de la reteta pana la modul de prezentare, pentru ca cei mici sunt extrem de exigenti si atenti la detalii, iar acest lucru ne determina sa fim inovativi si sa venim constant cu noutati legate de aceasta gama. De exemplu, in acest an am largit gama cu un nou produs - Martinel Gustarica - lansat pe piata in Aprilie 2014, iar acum relansam Crenvurstii Martinel, plecand chiar de la solicitarile consumatorilor nostri- a declarat Roland Verdev, director general vanzari H&E Reinert Romania.

Conceptul noii imagini are la baza informatiile primite de la cumparatorii de produse din gama Martinel, prin intermediul studiilor de marketing, urmarind trei directii de imbunatatire, potrivit unui comunicat al companiei. Este vorba de o mai buna vizibilitate asupra produsului, ambalajul prezinta mai multe ferestre transparente ce ofera consumatorilor posibilitatea de a vizualiza crenvurstii, dar si de evidentierea zonei perforate, in noul design aceasta fiind marcata grafic printr-un fermoar atractiv care indica posibilitatea portionarii produsului in functie de necesitati. Nu in ultimul rand, se urmareste cresterea vizibilitatii produsului la raft, realizata prin adaugarea celei de-a treia portii de crenvursti.

Crenvurstii Martinel sunt acum mai usor de impartit in trei portii a cate 60g, avand un ambalaj smart de tipul 3x2. Sunt special creati pentru a fi consumati de cei mici acasa, la scoala, in masina sau in drum spre parcul de joaca, fiind alternativa satioasa pentru orice tip gustare. Crenvurstii Martinel transforma gustarea dintre mese intr-un moment special de joaca si buna dispozitie, antrenand copiii dar mai ales parinti, care isi pot testa indemanarea si imaginatia utilizand intreaga gama de produse Martinel. Retetele din carticica Martinel sunt o sursa de inspiratie pentru astfel de momente, care pot impresiona si cel mai mofturos prichindel, se arata in comunicat.

Crenvurstii Martinel au fost lansati pe piata din Romania in martie 2010, fiind primii crenvursti pentru copii, prezentati intr-un ambalaj smart de tipul 2x2 ce face usoara portionarea. Ceea ce a dat unicitate acestui produs, pe langa reteta creata special pentru a satisface necesitatile nutritive ale celor mici, sunt formele de ursulet zambitor sau labute de ursulet imprimate pe crenvursti prin afumare.

Calitatea produselor si sanatatea copiilor sunt principalele preocupari ale specialistilor care lucreaza la dezvoltarea gamei Martinel. Retetele acestor produse sunt revizuite in mod constant pentru a fi in conformitate cu ultimele studii in ceea ce priveste nutritia si alimentatia copilului. Produsele destinate celor mici sunt o sursa de proteine, fibre, sodiu si alte elemente ce nu trebuie sa lipseasca dintr-o alimentatie echilibrata, iar cel mai important este faptul ca acestea nu contin alergeni precum gluten si lactoza, coloranti sau arome artificiale. Aceasta gama a fost creata de insusi Hans-Ewald Reinert, fondatorul grupului Reinert, inspirat de copiii sai - precizeaza Paula Somesan, director Marketing H&E Reinert Romania.

Gama Martinel este cea mai longeviva gama de mezeluri pentru copii, din Romania, ce se remarca prin inovatie atat in ceea ce priveste reteta produselor, concepute special pentru a se potrivi necesitatilor nutritive ale copiilor, cat si prin ambalajele cu un design atractiv pentru cei mici. Lansata pe piata din Romania in 2007, gama are in prezent in componenta sa sase articole: Martinel Gustarica 160g (lansat in aprilie 2014), Martinel Mortadella 90g, Martinel Pate 125g, Martinel Salam 90g, Martinel Sunca 90g, Martinel Crenvursti 180g (relansat in August 2014), toate acestea fiind disponibile in retelele internationale de retail din Romania.



Poti fi interesat si de