Strategii pentru dezvoltarea domeniului pescaresc

Strategii pentru dezvoltarea domeniului pescaresc


Diversificarea speciilor de peste si inlocuirea celor pe cale de disparitie, precum si dezvoltarea domeniului specialitatilor de peste, se numara printre obiectivele principale ale Asociatiei RO-FISH pe acest an.

pestoiDiversificarea speciilor de peste si inlocuirea celor pe cale de disparitie, precum si dezvoltarea domeniului specialitatilor de peste, se numara printre obiectivele principale ale Asociatiei RO-FISH pe acest an.
Ne propunem diversificarea speciilor de peste pe piata din Romania si inlocuirea celor care sunt pe cale de disparitie. Promovarea altor specii la fel de valoroase ca si cele prezente, precum si dezvoltarea domeniului specialitatilor de peste si a fructelor de mare, se numara printre obiectivele noastre. De trei ani de zile lucrez la un proiect, se numeste Victorita pescarita, cu produse traditionale de peste si fructe de mare. Promovez produsele traditionale mostenite de la batranii nostri. De asemenea, eu cred in viitorul produselor naturale fara aditivi, chiar daca achizitionarea lor presupune cos turi putin mai mari. Succesul comercializarii produselor din peste sta in comunicarea cu clientii tai. Eu cred ca a venit momentul in care romanul trebuie sa descopere gustul original al pestelui si al fructelor de mare. Avem o sectie de procesare traditionala sI un concept nou in care vindem atat peste prospat si congelat, precum si semipreparate de peste si un restaurant pescaresc, totul sub brandul Victorita pescarita. De asemenea, promovez retete foarte simple si la indemana tuturor, despre gustul original al pestelui si al fructelor de mare. De altfel vom organiza un festival al pestelui sub patronajul Asociatiei Bucatarilor din Romania, Don Mariano si Victorita pescarita in care ne propunem sa atragemtoti specialistii din domeniul pescaresc, atat procesatori si acvacul-tori, cat si bucatari sau reprezentanti de marca din domeniul HoReCa. Astfel, romanii vor avea acces la toate nivelurile de promovare al domeniul pescaresc. In ceea ce priveste strategia dezvoltarii pietii de peste, propun promovarea altor specii de peste pentru a diversifica, pentru ca aceasta este o solutie la nivel mondial, tocmai datorita excesului de pescuit, sunt specii pe cale de disparitie.Vorbim de cod, tonul rosu, calcanul etc. Aceste specii trebuie urgent inlocuite, substituite si conservate. O strategie corecta, dupa parerea mea, intr-un context in care exista cerere din ce in ce mai mare de peste si fructe de mare, a declarat pentru INDUSTRIA CARNII. RO Marian Cuzdrioreanu, presedintele RO FISH.



Poti fi interesat si de