Campofrio acorda sprijin copiilor neajutorati


Printr-un apel lansat consumatorilor de a face gesturi simple dar cu impact, Campofrio Romania se alatura programului Donator de viitor derulat de World Vision Romania si ofera de Ziua Recunostintei, pe 28 noiembrie, sandvisuri cu produse Campofrio copiilor din 13 comunitati defavorizate din judetul Dolj. Prin acest proiect, Campofrio transforma fiecare produs achizitionat din reteaua Carrefour in perioada 21-28 noiembrie intr-un sandvis care va fi donat de Ziua Recunostintei unuia dintre cei 4000 de copii neajutorati din comunitatile doljene.

campofriofacebinePrintr-un apel lansat consumatorilor de a face gesturi simple dar cu impact, Campofrio Romania se alatura programului Donator de viitor derulat de World Vision Romania si ofera de Ziua Recunostintei, pe 28 noiembrie, sandvisuri cu produse Campofrio copiilor din 13 comunitati defavorizate din judetul Dolj. Prin acest proiect, Campofrio transforma fiecare produs achizitionat din reteaua Carrefour in perioada 21-28 noiembrie intr-un sandvis care va fi donat de Ziua Recunostintei unuia dintre cei 4000 de copii neajutorati din comunitatile doljene.
Donatia va aduce bucurie in viata unor copii care au cea mai mare nevoie de sprijin. Iar situatia acestor copii in ceea ce priveste alimentatia este in cele mai multe cazuri foarte grava: unii copii mananca doar o data pe zi. Chiar si atunci cand mama le pune pe masa hrana pentru a doua oara, copiii mananca aceeasi supa de cartofi servita si mai devreme, poate si ieri si alaltaieri...
De asemenea, sunt numeroase cazurile de copii care merg la culcare flamanzi. Hrana lor este foarte putin variata si consta in cartofi, paine si fasole, fara acces la carne, fructe si legume proaspete, pe perioade indelungate de timp. Copiii sunt subnutriti si flamanzi. In urma acestui program, Campofrio va dona cel putin 8000 de sandvisuri cu produse Campofrio.
Ne bucuram ca putem face bine prin lucuri simple, care pentru acesti copii fac o mare diferenta. Este un proiect cu atat mai drag noua prin faptul ca invitam consumatorii nostri sa ne fie alaturi folosind ca prilej Ziua Recunostintei sa fim recunoscatori pentru lucrurile pe care le avem si sa dam mai departe o mica bucurie, a declarat Andra Botan, Senior Brand Manager, Campofrio Romania.

Prin programul Donator de viitor, lansat de World Vision Romania in aceasta toamna, ne continuam misiunea de a le face bine celor mai dezavantajati dintre copiii romani cei din mediul rural. Am demarat acest program in judetul Dolj, care se confrunta cu rate ridicate ale somajului, deci cu venituri foarte scazute, si, ca o consecinta directa, cu un risc considerabil de abandon scolar. Adesea copiii nu ajung la scoala sau nu pot face fata ritmului de studiu si din cauza ca nu sunt bine hraniti, pe langa celelalte neajunsuri lipsa rechizitelor, a hainelor si a pantofilor adecvati, distanta prea mare de strabatut pe jos zi de zi. Ne bucuram ca-i avem alaturi pe cei de la Campofrio si ca impreuna putem aduce momente fericite in viata acestor copii, afirma Oana Serban, PR & Communication Manager, World Vision Romania. Mesajele campaniei pot fi gasite pe pagina de Facebook Campofrio Romania https://www.facebook.com/CampofrioRomania, iar povestile copiiilor implicati in program pot fi vazute pe pagina de Facebook a funda?iei World Vision Romania, https://www.facebook.com/WorldVisionRomania.



Poti fi interesat si de